Kl**tzakken.... ze hebben m'n slot geforceerd....

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Cindy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 222
Joined: TueNov30, 2004 5:56:17 PM
Location: Egmond aan den Hoef

Kl**tzakken.... ze hebben m'n slot geforceerd....

Post by Cindy »

Balen ! Kom ik er vanochtend achter dat iemand vannacht m'n slot geprobeerd heeft open te breken...
Aan de passagierskant, het ijzeren plaatje waarin sleutelgat zit, zit helemaal los, en ik krijg net aan mijn sleutel erin, maar mooi dat ik de deur niet meer kan openen aan die kant.
Gelukkig heb ik centrale deurvergrendeling, dus ik moet nu eerst de deur van het slot doen aan de bestuurderskant, dan kan de deur gelukkig nog wel open.
Volgens mij hebben ze er met een schroevendraaier ofzo in zitten poeren.
Klootzakken, blijf van mijn auto af met je tengels !!!

En ik snap er zowiezo niets van.... op het pleintje staan 2 x een klassieke Mercedes, 3 x VW Golf, waarvan 1 GTI, en 1 x een V6, en toch proberen ze die oude AX GT van mij te jatten, eikels !!!

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

wat een pokkestreek.
Zullen ze niet iets uit je auto hebben proberen te stelen ipv de hele auto?

job hoekstra
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 43
Joined: MonJun28, 2004 7:32:08 PM

Post by job hoekstra »

Voor klassieke Mercedessen hebben criminelen gelukkig nog respect. Ben blij dat ze die 2 met rust hebben gelaten. Slotje kost je toch hooguit 10 euro, met sleutel.
Mercedes w115 - Citroën AX: 2 handen op 1 buik

Cindy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 222
Joined: TueNov30, 2004 5:56:17 PM
Location: Egmond aan den Hoef

Post by Cindy »

Browny, er lag niets in de auto, m'n frontje van mijn radio ook niet, die neem ik er standaard altijd uit als ik uitstap.

Ik laat er inderdaad een nieuw slotje inzetten, want ik kan er wel in, als ik de deur via de bestuurders kant opendoe, maar is toch lastig.

En het gaat me ook niet om die 10 euro, maar om het idee dat iemand aan je spullen zit, ik kan daar woest om worden !
En voor hetzelfde geld is ie wel een keer foetsie....

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

job hoekstra wrote:Slotje kost je toch hooguit 10 euro, met sleutel.

Maar dan heb je dus wel 2 verschillende sleutels... Plus, die slotjes erin krijgen is priegelwerk!

En ik vind dat het niet uitmaakt of ze het slot van een Mercedes of van een Citroen mollen. Ze moeten er gewoon van afblijven!

(M'n eend kan trouwens niet op slot (sleutel weg :?) en dat is eigenlijk maar goed ook; anders slopen ze namelijk het linnen dakje om binnen te komen...)
Kijk uit, een Cactussssss

Cindy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 222
Joined: TueNov30, 2004 5:56:17 PM
Location: Egmond aan den Hoef

Post by Cindy »

[ Maar dan heb je dus wel 2 verschillende sleutels... Plus, die slotjes erin krijgen is priegelwerk! ]

Ja haha, maar dat slotje ga ik er echt niet zelf in zetten, dat laat ik wel doen door de automonteur, auto moet binnenkort voor een reparatie naar mijn beunhaas, en dan vraag ik of hij er ook gelijk een ander slotje in wil zetten, ben zelf zo a-technisch als iemand maar kan zijn...

first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

Post by first »

Het zou mss kunnen zijn dat die andere auto's meer beveiligd waren. Als de auto alleen voor joyriding bedoeld was. Desalniettemin, het blijft een rotstreek!
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Ik weet wel wat ik zou kiezen...

AX GT is een ideale auto voor bijvoorbeeld een diefstal in een stad met max. 2 personen... Compact, onopvallend, makkelijk te stelen, en verdomd snel bij lage toerentallen (weleens geprobeerd hard te rijden met bijv. een CRX VTEC ?n de stad? Je moet 'm continu op toeren houden, en dat lukt niet...).

Cindy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 222
Joined: TueNov30, 2004 5:56:17 PM
Location: Egmond aan den Hoef

Post by Cindy »

De VW golfjes hebben inderdaad allemaal alarm, en ik niet.

Kakanox; wat jij zegt zeiden mijn vrienden ook al, makkelijk om ff snel mee te nemen, zo'n AX GT.

Ik werd straks wakker, en ik keek eerst even uit het raam om te kijken of ie er nog stond.... En gelukkig, hij is niet gejat vannacht !

TB
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 513
Joined: TueJan18, 2005 2:58:31 PM
Location: Zuid Holland

Post by TB »

Echt balen! Gelukkig staat ie er nog. Vast dronken droppies! Inderdaad een AX is doorgaans minder beveiligd dan iets duurders dus minder risico en tijd.
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

Post Reply