zo heb de bumpers mmaar weer opgeschuurd met waterproof en opnieuw gespoten maar dit keer met prof. spuitplamuur met verharder dus nou wachte tot et droog is dan schuur ik ze weer op en dan misschien nog een laagje,dat ligt er maar net aan,ook ga ik morgen eindelijk de motorkap is eve strak maken
Koele wrote:zo heb de bumpers mmaar weer opgeschuurd met waterproof en opnieuw gespoten maar dit keer met prof. spuitplamuur met verharder dus nou wachte tot et droog is dan schuur ik ze weer op en dan misschien nog een laagje,dat ligt er maar net aan,ook ga ik morgen eindelijk de motorkap is eve strak maken
Ga je het resultaat ook nog effe aan ons showen dan FOTOOOOO'S Of moeten we maar es gaan meeten
Koele wrote:helaas niet zo mooi want er zit stof in
Het is aan te raden om de boel dan ff te waxen.... daarmee poets je de meeste stof wel weg....
TIP als je gaat spuiten in een schuurtje ofzo is het verstandig om de vloer nat te maken... en niet te vaak kijken of het mooi opdroogd.... je kan er toch weinig aan doen als het niet mooi opdroogd en ... hierdoor kan stof laten dwarrelen met het heen en weer lopen...
Maar op de foto's ziet het er goed uit... complimento's
@duff: int echt ook wel..alleen jammer van die stofjes enzo maarjah zodra et mooi weer word...
@rocks:waxe was ik ook van plan maar doe ik pas als et goed hard is..en water op de grond en alles had ik wel maar heb de verf niet gezeefd dus misschien zat er wel stof in de verf?? maar bedankt voor de complimenten
@pcrodent:morge gaan de bumpers der weer op dus foto's kome dan wel
Zo,vandaag de bumpers en de motorkap erop gezet,lijkt best mooi die bumpers,stofjes enzo zie je weinig van alleen die motorkap lijkt niet echt geweldig
maarjah zodra et mooi weer wrd ga ik er weer mee aan de slag
morgen eerst de auto even wassen en poetsen en dan kom er foto's!