Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: ey moet je nog een paar  's ?
stefanes zegt: ??
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: nou dat is voor in je auto, ga je me vertellen dat je die niet hebt?
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: ik heb er pas nieuwe in zitten, als je ze vaak vernieuwd dan is dat alleen maar beter.
stefanes zegt: wat is t dan precies?
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: ja als je zonder rijd dan merk je dat echt gauw
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: als je door een bocht gaat, hoor je het dan niet ofzo?
stefanes zegt: voor je voorwielen ofzo/
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: ja en achter
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: het is wel een veel gebruikt middel hoor.
stefanes zegt: is dat de veering/
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: nou als je nog  's wilt voor weinig, ik kan het zo voor je regelen, maar dan wil ik wel weten of je ze denkt nodig te hebben, en of je ze nu wel hebt, als je ze nu niet hebt dan adviseer ik ze je echt wel aan.
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: denk je dat je ze nodig hebt?
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: nee niet de vering
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: maar denk je het nodig te hebben?
stefanes zegt: nee ik merk niks rars als ik de bocht omga dus denk t nie
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: ook niet met de apk dat ze nog nieuwe  's erin gedaan hebben?
stefanes zegt: volgens mij nie
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: hier een veel besproken stukje van een autoclub:
Mijn  's rammelt een beetje, en bij een bocht naar links piept hij ook. Zou het beter zijn dat ik de huidige vervang door de groene versies?
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: piept of rammelt er niks bij jou?
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: en ookal piept of rammelt het niet, als je ze tijdig vervangt, kan dat zeer veilig zijn.
stefanes zegt: er piept of rammelt niks
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: nee dan laten we het doen, op jouw eigen gevoel dan h?.
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: ik heb het aangeboden, nu probeer ik ze wel aan iemand anders kwijt te raken, ik heb ze over.
stefanes zegt: anders kom ik wel ik x langs dan kijken we ff
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: prima, maar dan zijn ze mischien al weg, ik heb er niet zo veel.
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: dan moet je er echt naar op zoek, ze zijn lastig te vinden hoor voor Opels
Catch,hold,spin,go,stand,stop,look,know,dip,dive,mop,flip,yell,crave,storm,skip,bite,rip,fuck,scratch,jump,click,run,carpet. zegt: nou succes, ooooooooooi