Gerben Lubbinge a.k.a Koele (Vw Golf f&i '91) Fotoshoot!
Moderator: webmasters
mooi geworden die achterlichten en totaal niet opvallend dat ze niet origineel zijn, positief bedoelt!! Misschien komt ie zelfs door de apk ermee.
Leuk al die kleurtjes onder de kap!
Leuk al die kleurtjes onder de kap!
Last edited by Browny on WedFeb22, 2006 6:52:14 PM, edited 1 time in total.
Haha achterlichten vallen niet echt super op neej maar denk niet dat ie dermee door de apk komt??
maar keb nog wel reserve achterlichten,das et makkelijkste als je een sloper hebt,alles op reserve
maar dat spruitstuk kappie word nog antraciet denk ik want dit word me toch wat TE kermis onder de kap haha
maar keb nog wel reserve achterlichten,das et makkelijkste als je een sloper hebt,alles op reserve
maar dat spruitstuk kappie word nog antraciet denk ik want dit word me toch wat TE kermis onder de kap haha
:thumbleft: Ax goes' eXtreme :thumbright:
Koele Styling
Koele Styling
Leuke kar man, wanneer kom je naar de meeting? Ik wil em eigenlijk wel in het eggie bewonderen
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
Zo,vandaag de bumpers eraf gehaald en geschuurd,vond dat ze er aardig verrot uitzagen,primer erop,spuitplamuur erop en nou moeten ze ff drogen en weer opnieuw schuren en dan komt de kleur er morge of vannacht nog wel op misschien:P
hier foto's
en nog een foto van het blok van me vaders ax
groeten koele
hier foto's
en nog een foto van het blok van me vaders ax
groeten koele
Last edited by Koele on ThuFeb23, 2006 6:37:01 PM, edited 1 time in total.
Koele Styling
Koele Styling
godver de godverdomme jongens,
ikke net met men blije kop ( ) die bumpers in de kleur spuiten in de garage dus ik kon geen klap zien van wat ik wel of niet raakte,maarjah eigenwijs he en gewoon doorspuiten dus heb paar stukken van de voorbumper niet goed geraakt zag ik net en met de achterbumper spuiten was de verf op...godverr.dus moet morn nog meer verf halen
maarjah tis nie anders,eve afwachten of die verf die ik krijg voor de motorkap ook genoeg is voor de bumpers dan doe ik de bumpers derook maar mee
groeten koele
ikke net met men blije kop ( ) die bumpers in de kleur spuiten in de garage dus ik kon geen klap zien van wat ik wel of niet raakte,maarjah eigenwijs he en gewoon doorspuiten dus heb paar stukken van de voorbumper niet goed geraakt zag ik net en met de achterbumper spuiten was de verf op...godverr.dus moet morn nog meer verf halen
maarjah tis nie anders,eve afwachten of die verf die ik krijg voor de motorkap ook genoeg is voor de bumpers dan doe ik de bumpers derook maar mee
groeten koele
Koele Styling
Koele Styling
Geduld is een schone zaak
En zo te zien heb je een mooi plekkie om lekker bezig te zijn.
Wordt wel heel benieuwd om je straks een keer op een meeting te zien.
En zo te zien heb je een mooi plekkie om lekker bezig te zijn.
Wordt wel heel benieuwd om je straks een keer op een meeting te zien.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Spuitbusjes zou ik niet gebruiken, lak is te zwak en kan niet tegen steenslag, je krijgt dan allemaal witte pitjes erin.
Mijn gril heb ik met een spuitbus gespoten, en hij zit vol met steenslag nu
de lak zat er dik genoeg op.
Beste is om een compressor + verspuit te nemen of door een autospuiter laten spuiten gezien de laag en kwaliteit van spuitbusjes erg matig is.
beste is een spuitbusje laten mengen maar dan nog is het lang niet zo goed als met een verfspuit.
Spuitbusjes zijn bedoeld voor kleine oppervlakte's dat had je met een "spuitopleiding" wel moeten weten
Mijn gril heb ik met een spuitbus gespoten, en hij zit vol met steenslag nu
de lak zat er dik genoeg op.
Beste is om een compressor + verspuit te nemen of door een autospuiter laten spuiten gezien de laag en kwaliteit van spuitbusjes erg matig is.
beste is een spuitbusje laten mengen maar dan nog is het lang niet zo goed als met een verfspuit.
Spuitbusjes zijn bedoeld voor kleine oppervlakte's dat had je met een "spuitopleiding" wel moeten weten
@ drake:weet ik dat je dat eigelek niet met spuitbusjes moet doen maar omdat ik et nog had staan en me verveelde...tsjah dan doe ik gekke dingen
maar krijg vanavond ook prof. autolak en heb compressor en verfspuit en alles wel voormekaar dus dat gaat goed komen
maar krijg vanavond ook prof. autolak en heb compressor en verfspuit en alles wel voormekaar dus dat gaat goed komen
Koele Styling
Koele Styling