Rob GT wrote:Raar, zo kom je ze nooit tegen... en zo heeft Joost er ineens zakken vol van liggen!
Ik denk dat ie zich al had voorbereid op een schaarste zodat ie dikke winst kan gaan zitten maken. Waar denk je dat ie dat vette huis van betaalt!?
Maar ik heb ze niet nodig bedenk ik nu, ik schuur die uit de sloper wel ff op en dan gooi ik die erop. 's Kijken hoelang ze het uithouden.... Ze komen niet voor niets uit een 1.4i
Last edited by pcrodent on MonFeb20, 2006 7:09:18 AM, edited 1 time in total.
En op google kan ik ook al niks vinden over  's!
Krijg ik alleen een hoop tekst...
En waarom ken ik niks vinden?
Is het een belangrijk iets van je motor dan ofzo?
En waarom doen je belangrijke foto's het niet marc???
Groeten gertjuh die zich zorgen maakt !!!
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
What is ? Is it needed? Short Answer is the entity used to represent a non-breaking space. It is essentially a standard space, the primary difference being that a browser should not break (or wrap) a line of text at the point that this occupies.
Tim @X wrote:What is ? Is it needed? Short Answer is the entity used to represent a non-breaking space. It is essentially a standard space, the primary difference being that a browser should not break (or wrap) a line of text at the point that this occupies.
Ja alleen verplicht voor de apk, maar het rijd toch het een stuk fijner met een   erin dan zonder. Gelukkig zijn ze af en toe ook voor een prikkie op marktplaats te vinden.
TTF wrote:ben ik nou de enige die dit sneu begint te vinden..?
Jah,.....natuurlijk vind je het sneu voor ons......en terrecht ook,...... jij hebt ze niet meer nodig na je motorbloktransplantatie.... en wij maar aanschaffen die  's
Lees wrote:Ja alleen verplicht voor de apk, maar het rijd toch het een stuk fijner met een   erin dan zonder. Gelukkig zijn ze af en toe ook voor een prikkie op marktplaats te vinden.
Ow nog fijner? waar zitten ze dan?
Ikkuh niet begrijpen, heb het al aan een kennis van mij gevraagd die monteur is, maare die wist het ook niet.
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !