Cees van Drunen (C1)
Moderator: webmasters
kriebel mozes
dat ziet 'r kuis uit...
kun je daar nog een foto van plaatsen Cees? maar dan vanuit een andere hoek genomen, vanaf rechts mischien....
moet ik binnekort ook maar is beginne met alles onder me motorkap op te vrolijken, dat is tenminste iets dat ik wel kan/snap.
dat ziet 'r kuis uit...
kun je daar nog een foto van plaatsen Cees? maar dan vanuit een andere hoek genomen, vanaf rechts mischien....
moet ik binnekort ook maar is beginne met alles onder me motorkap op te vrolijken, dat is tenminste iets dat ik wel kan/snap.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Drake wrote:Hijs leuk , hoop alleen dat die lettertjes tegen de hitte kunnen maar dat zie je vanzelf wel, je kan altijd nog eventueel de letters met een sjabloon erop spuiten.
die lettertjes twijfel ik idd ook zeer aan.. mjah die kunnen eraf he! de rest is wel allemaal met hittebestendig.. spuiten van die lettertjes, tsja ik zou het nu kunnen.. maar met tape afplakken gaat je niet lukken
:wav:
JA JAAAA Weer een jaar APK .
Ik sta opnieuw weer versteld van deze AX
Wat moest er gebeuren voor de APK . 1 bolletje voor het rechter stadslicht . en 1 lampje in de linker mistlamp . En voor de retst ALLES in orde
Ook door de APK met morettes en : gespoten achterlichten :, mocht wel omdat de lichtopbrengst niet verminderd is
Verder de AX gelijk maar voorzien van nieuwe olie , oiefilter en nieuwe bougies .
En de verstralers van de morettes gekoppeld aan het groot licht .
Plus de nieuwe demper er onder gehangen , was wel heel wat laswerk ,maar nu zit hij ook naar mijn zin en netjes in de rubbers .
Geluid van deze demper is stuk beter net zo mooi maar helft minder hard
Dus OpaGT is weer helemaal blij
JA JAAAA Weer een jaar APK .
Ik sta opnieuw weer versteld van deze AX
Wat moest er gebeuren voor de APK . 1 bolletje voor het rechter stadslicht . en 1 lampje in de linker mistlamp . En voor de retst ALLES in orde
Ook door de APK met morettes en : gespoten achterlichten :, mocht wel omdat de lichtopbrengst niet verminderd is
Verder de AX gelijk maar voorzien van nieuwe olie , oiefilter en nieuwe bougies .
En de verstralers van de morettes gekoppeld aan het groot licht .
Plus de nieuwe demper er onder gehangen , was wel heel wat laswerk ,maar nu zit hij ook naar mijn zin en netjes in de rubbers .
Geluid van deze demper is stuk beter net zo mooi maar helft minder hard
Dus OpaGT is weer helemaal blij
ER IS WEER EEN . C 1
Ah dit vind ik leuk om te lezen, ben blij voor je AX met de nieuwe APK
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
Browny wrote:Volgens mij heb ik je auto gisteren in utrecht zien staan. Kan dat??? Zo niet, rijdt er een look-a-like van je auto rond.
Browny wrote:Cees wrote:Ben ik niet geweest.
AX is gisteren niet van z,n plek geweest.
oh, ok, er stond een witte AX GT met dezelfde velgen en ook een rode grill.
khad het kenteken moeten checken. Echt toevallig
kijk, dit is nou een oud bericht van Browny, maar ik vond op google een plaatje
dat op deze site staat
http://home.planet.nl/~koper193/hebe/hebe.html
heb ik dan hiermee mischien een raadsel opgelost op deze zinloze woensdagnacht
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Master