Kevin aka kakanox

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Locked
Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Is een nette volcane idd.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Eriks wrote:
Ik snap het niet meer? Doe je 'm nou weg voor die corsa of toch weer niet?

Hahah.. ik zeg dus: Als ik een HELE goeie deal krijg doe ik 'm weg... anders niet :)

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

tank_driver wrote:C*r$A ?????? (overloper)

enne... kev die AX van duff is echt niet verkeert hoor je zou em eens int echt moeten zien tis een pronk stuk AX :wink:

potver js, jij hebt je eigen ax, niet op de mijne kwijlen h?....

of doe maar wel, mag je 'm meteen wasse :P
Spreken is goud, Ductape is zilver.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

en toen ging mijn spanrolletje raar doen... :cry:

Had 't gelukkig op tijd door, hij loopt dus nog prima maar achter de grijze kap komen erg onheilspellende geluiden vandaan.. goed getimed :roll:

Berry
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Berry »

Leuk artikel man, dat in de Autoweek! :!:
En toch blijf ik bij VW...

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

mooi artikel in de AutoWeek,

ultieme zelfbevlekking ook zeker?
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

q01z wrote:mooi artikel in de AutoWeek,

nee, niet mezelf 8) :lol:

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Vandaag best een druk dagje gehad trouwens...

Vanochtend redelijk op tijd opgestaan, samen met een goede vriend in een zekere AX GTI met een dagkenteken gestapt, en koers gezet richting Venlo...

...onderweg m'n rijbewijs nog even geriskeerd door zo'n 220 km/h op de teller te zetten :lol: Aldaar aangekomen de auto in de stalling geparkeerd, blokjes onder de krikpunten geplaatst, accu eruit gehaald, afzuiging gechecked en nog wat van dat gedoe... Stalling afgesloten en de sleutel in de dichtsbijzijnde put gedeponeerd.. Oh nee. Maar wel net zo veilig opgeborgen :lol:

De Opel Kadett Caravan die we er hadden geparkeerd bleek gewoon nog te lopen en dit beestje heeft ons rokend maar trouw teruggebracht naar huis... Alwaar een "01" stond te wachten op zijn laatste reis.

Even gegeten en Fatih stond alweer voor de deur, dus de 01 op de ambulance gelierd en afgereisd richting sloop. Op de sloop aangekomen zo ongeveer alle kleine dingen die er nog aan zaten + bruikbaar waren eraf gedraaid, waarna ik met m'n snijdraad aan de voorruit begon... die na +/- 5cm snijden al scheurde. Uit frustratie de heftruck er maar doorheen geparkeerd zodat ik iets makkelijker het blokkie kon uitbouwen... Dat gaat h??l rap als je de draagarmen/uitlaat niet meer nodig hebt en je hebt een lasapparaat+moker tot je beschikking :lol:

Vervolgens blokkie veilig opgeborgen, nog ff gauw de hoofdremcilinder en nog wat klein extra spul meegepakt en de GT vakkundig z?lf op een Suzuki Alto geparkeerd ( :twisted: heerlijk, frustraties botvieren :lol:)

Het was inmiddels 17:00u... Tijd om m'n vriendinnetje (momenteel aka persoonlijke bacteriebron) te gaan voorzien van een warme maaltijd! :)

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

q01z wrote:mooi artikel in de AutoWeek,

kijk dat zit ik hier dus ook even te betwijfelen, er schijt nooit een vogel op me auto, en nu zit ie helemaal onder, of 't was een invasie aan schijtvogels, of er zijn mensen die m'n auto mooi vinden :wink: WHAHAAAAH, bah ik moet r niet aan denken.......
ze mogen 'm ook gwoon wasse met water!

tank_driver
AX Master
AX Master

Post by tank_driver »

sorry duff was ik
:wink:
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

tank_driver wrote:sorry duff was ik
:wink:

whahaha ok dan, maaruu, we gaan wel off-topic 8)

GTE
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by GTE »

Eriks wrote:
kakanox wrote:
TTF wrote:voor de prijs van een volcano ( als ik de prijzen van Marktplaats aanhoud) liggen die prijzen gelijk op een 1.4GTI.. dus ik zou maar eens heel goed nadenken over ruilen :wink:

Jep... maar ik vind m'n GT gewoon een fijne auto. Zou 'm niet weg doen tenzij het een HELE goeie deal is.

Ik snap het niet meer? Doe je 'm nou weg voor die corsa of toch weer niet?

"m'n vader zei altijd, Opel is voor de gewone mens" en dat klopt als een bus

Image
1721 cc Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Image

Issie weer... flink laag momenteel.. binnenkort ff een grote klus.. en dan rijdt ie nog beter :D

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Image

update! nieuwe audio, vandaag ff opgehaald. Een KEH-P4500R van Pioneer, lekker robuust, prima geluid, voldoende stelmogelijkheden en in elk geval een radio. Een snelle, impulsieve aanschaf voor als we op vakantie gaan (aangezien de Goof op vakantie mee moet, en niet de Wibbel).

Deze radio is gemod door onze AXClub-eigen audiogod, hij heeft er nl. een AUX-IN op gefabriceerd met een vrij dikke tulpkabel en -stekkertjes eraan :)

Vandaar dus die iPod erbovenop.

misswibbel
Vlotte starter
Vlotte starter

Post by misswibbel »

mijn radio is mooier :lol:
misswibbel @ 1:23 :lol:

courtesy of Kevin :lol:

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ey zo1 heb ik ook nog ergens liggen.. das waar ook, kan ik wel in die grijze gaan fabrieken
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

q01z wrote:ey zo1 heb ik ook nog ergens liggen.. das waar ook, kan ik wel in die grijze gaan fabrieken

dan zou ik ff aan Chris vragen hoe die mod moet. Kan je ook een Aux In maken!

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Vandaag ff foto's gemaakt van de rest v/d stuff die erin komt, het is allemaal low-budget maar kwalitatief prima voor het geld.

Teneerste een composet, voorlopig de Alpine SXS-1757 (2x60W RMS)
Image

Dannn... een versterker om ze aan te sturen. Waarschijnlijk wordt dit de Sinus Live 752, ik ga 'm binnenkort ff beluisteren en evt. meenemen. Ding levert 2x75W RMS bij 4 Ohm, dus voldoende om de compo stevig aan te sturen.

Image

Anders wordt dit (mogelijk tijdelijk) de Concord CA50-2. Ziet er uit als een best redelijke versterker, en hij kost me geen drol. Levert echter maar 2x50W bij 4 Ohm, maar schijnt goed genoeg in elkaar te zitten om aardig tegen een krachtiger speaker op te kunnen.

Image
Image

Dan heb ik een versterker voor de subwoofer, compleet op de gok gekocht. Het is de JBL M3, naar het luidt een tweekanaals versterker die 2x100W RMS levert. Weet dus nog totaal niet hoe hij van binnen in elkaar zit, hoe hij klinkt, en of hij ?berhaupt wel 2x100W RMS levert :lol: We zien wel!

Image

Bij een versterker die voor een subwoofer bedoeld is hoort natuurlijk ook... jawel! Een subwoofer! :lol: Het wordt deze:

Image

Ik heb 'm vandaag ff beluisterd, hij is niet zo heel krachtig (DVC, 250W RMS, 10-inch), maar ruim voldoende voor mij - ik ben niet zo'n bassfreak.

Duss... binnenkort lekkere muziek in m'n karretje! Ik ga alvast ff m'n iPod vullen :D
Last edited by kevin.broke on TueMar07, 2006 12:33:00 AM, edited 1 time in total.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

hey die jbl-versterker hangt hier in de woonkamer aan de muur....

...ownee wacht, dat is de modem :lol:

Locked