Marc wil er over IRC weinig over kwijt, dus daarom dit topic maar.

Moderators: Rock's, webmasters

Er zitten mensen in Rock's z'n wie=wie maar te ouwehoeren over zogenaamde " 's" maar wat zijn dit nou eigenlijk? en waar zijn ze voor nodig?
-
MBa@NL
- Archivaris

Re:  
in html code is het niets meer dan een spatieGlenn@nl wrote:Er zitten mensen in Rock's z'n wie=wie maar te ouwehoeren over zogenaamde " 's" maar wat zijn dit nou eigenlijk? en waar zijn ze voor nodig?![]()
en er moet alleen nog wel een ; achter
Groetjes,
Michel
P.S. voor betere uitleg lees hieronder
Last edited by MBa@NL on SunFeb19, 2006 11:45:40 PM, edited 1 time in total.
Op een Engelstalige site vond ik de beschrijving:
Offtopic: met deze post als 2000e heb ik natuurlijk "AX Master Spammer" 100% verdiend
Ik kan natuurlijk niet anders dan me daarbij aansluiten. Ikzelf heb ze niet meer, kan makkelijk zonder en ze zijn duur in aanschaf.It is a very mysterious and powerful device, and its mystery is exceeded only by its power.
Offtopic: met deze post als 2000e heb ik natuurlijk "AX Master Spammer" 100% verdiend
Kijk uit, een Cactussssss
-
Rock's
- AX super weirdo

Jah, maar al je   er 3x per jaar uitknalt dan gaat dit wel irriteren....q01z wrote:joost dat vind ik wel een beetje onverantwoordelijk, bezuinigen op je veiligheid.. het is al 1 vd zwakste plekken vd AX en dan ga jij het weglaten??
ach jah.... wat kan ik zeggen...zwak puntje van de AX....
Wel grappig dat de mensen die de   van de AX niet kennen waarschijnlijk allemaal met een kapotte rondrijden....als hij dan gerepareerd wordt dat weten ze volgens mij niet wat ze memaken....
Waarschijnlijk hen ik mijn eerste AX weggedaan omdat de   kapot was..... toen wist ik het nog niet.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
Rock's
- AX super weirdo

Groene of rode maakt niets uit.... groene is alleen beter voor het millieu geloof ik.Popmart wrote:Mijn  's rammelt een beetje, en bij een bocht naar links piept hij ook. Zou het beter zijn dat ik de huidige vervang door de groene versies?
Mogelijk moet je er ff een schuurpapiertje langshalen en liggend terug zetten

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Moet ik de bolle of vlakke kant opschuren?Rock's wrote:Groene of rode maakt niets uit.... groene is alleen beter voor het millieu geloof ik.Popmart wrote:Mijn  's rammelt een beetje, en bij een bocht naar links piept hij ook. Zou het beter zijn dat ik de huidige vervang door de groene versies?
Mogelijk moet je er ff een schuurpapiertje langshalen en liggend terug zetten
Dat is bij jou altijd wel een avontuur jaRock's wrote: Jah, maar al je   er 3x per jaar uitknalt dan gaat dit wel irriteren....
Wat doe jij trouwens om ze 3x /jaar te moeten vervangen??
Bij mijn plaisir heb ik ze gelijk met de d-riem laten doen, doen het nog steeds, al 14 maanden nu
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage