Armsteun

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

WouterL
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by WouterL »

Omdat ik het idee van een armsteun toch niet uit mijn hoofd kan krijgen ga ik maar weer een poging wagen :)

Die van carpoint is de tjak die ze bij Halfords verkopen?

Heeft iemand een fototje van hoe een bureaustoel armsteun er in een ax uitziet? Het lijkt mij namelijk erg smal en dus niet zo mooi ...

Zijn er armsteunen uit andere typen autos die er zo in zouden moeten passen? (breedte is een probleem zeker?)

Heeft iemand ervaring met andere steunen die te koop zijn? Die knakker op marktplaats bijvoorbeeld? Of iets vergelijkbaars?

@ Kakelbont: heb je enig idee waar je die steunen gezien hebt die aan je stoelbevestiging moeten? Als het er echt goed uitziet, het lekker zit en et goed past is 70 euro nog wel te overzien ...

Eigenlijk zoek ik gewoon iets wat redelijk plug & play is :lol:

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

ik heb enkele bureau armsteunen die pas te maken zijn voor een ax.
afslijpen en gat boren.

hieronder het voorbeeldje voor de passagierskant ze kunnen er ook allebei in.dan staan ze tegen elkaar aan.

Image
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

WouterL
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by WouterL »

Bedankt voor de foto. Dat ik ga in ieder geval niet doen, vind het niet erg mooi (sorry)

TB
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TB »

Zak altijd beetje onderuit en leg m'n rechterarm dan beetje half op de bijrijdersstoel :)
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

WouterL
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by WouterL »

Niemand die een andere oplossing gevonden heeft behalve een bureaustoel?

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

ik heb zelf wat in elkaar geknutseld van hout en dit bekleed met skai. Ik heb echter nooit tijd om iets te doen, en nog heel veel dingen te doen, dus ik heb nog geen onderste plankje gemaakt waarmee die in de bodem kan worden vastgezet, verder is ie al klaar.

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Browny wrote:ik heb zelf wat in elkaar geknutseld van hout en dit bekleed met skai. Ik heb echter nooit tijd om iets te doen, en nog heel veel dingen te doen, dus ik heb nog geen onderste plankje gemaakt waarmee die in de bodem kan worden vastgezet, verder is ie al klaar.

He, hier ben ik ook al eens mee begonnen, ligt ook ergens op de "nog-ooit-te-doen-stapel".
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Post Reply