Gerben Lubbinge a.k.a Koele (Vw Golf f&i '91) Fotoshoot!
Moderator: webmasters
heey,
omdat ik mij vandaag verveelde omdat ik nix meer te doen heb ik nog maar 2 fototjes gemaakt van mijn smerige axje
morgen ga ik verder met de motorkap om die glad te schuren en opnieuw te spuiten.ook wil ik morgen de gladde delen van men dashboard in de kleur van de auto spuiten en de achterlichten voor de lol maar even rood spuiten als ik niet de hele dag met het dashboard bezig ben
ook ga ik dat deksel van de computer een mooi kleurtje geven....fluor roze ofzo
maarjah daar komen morgen allemaal de fotos dan wel van
owjah heb ook nog even foto's voor jullie gemaakt van men zus' axje...uuuh 106 bedoel ik
jah ik vind ook dat ze die vogelsjit der is af moet wassen
omdat ik mij vandaag verveelde omdat ik nix meer te doen heb ik nog maar 2 fototjes gemaakt van mijn smerige axje
morgen ga ik verder met de motorkap om die glad te schuren en opnieuw te spuiten.ook wil ik morgen de gladde delen van men dashboard in de kleur van de auto spuiten en de achterlichten voor de lol maar even rood spuiten als ik niet de hele dag met het dashboard bezig ben
ook ga ik dat deksel van de computer een mooi kleurtje geven....fluor roze ofzo
maarjah daar komen morgen allemaal de fotos dan wel van
owjah heb ook nog even foto's voor jullie gemaakt van men zus' axje...uuuh 106 bedoel ik
jah ik vind ook dat ze die vogelsjit der is af moet wassen
:thumbleft: Ax goes' eXtreme :thumbright:
Koele Styling
Koele Styling
-
- AX Spaster Mammer
Haha kweet dat er bierglazen inpassen
Heb trouwens op stickerland.nl gekeken en denk dat ik een raamstreamer ga bestellen met de tekst "Koele styling" slaat eigelek nergens op en klinkt onnozel maar dat vind ik er nou net zo mooi aan
dat zijn dan alleen letters he
maar daar denk ik nog eve over na haha
Heb trouwens op stickerland.nl gekeken en denk dat ik een raamstreamer ga bestellen met de tekst "Koele styling" slaat eigelek nergens op en klinkt onnozel maar dat vind ik er nou net zo mooi aan
dat zijn dan alleen letters he
maar daar denk ik nog eve over na haha
Koele Styling
Koele Styling
Zo,vandaag maar weer met de ax bezig geweest..
Ik heb het deksel van de computer fluor blauw gespoten
dat geld ook voor dit dekseltje
Toen maar is met een kameraad van mij lopen brainstormen over wat voor kleur we het spruitstukkappie zouden doen...
en maar op het domme idee gekomen om hem roze te maken..
Slaat echt nergens op maarjah..weten jullie direct dat ik nie wies ben
ook dat doppie van de koelvloeistof en dat doppie op het kleppendeksel een kleur gegeven...antraciet
verder ben ik nog bezig geweest met mijn achterlichten..
die heb ik rood gespoten..
das wel goed gelukt d8 ik zelf
hier foto van de achterlichte op de auto
morgen ga ik met het interieur bezig..alle gladde delen ga ik in de kleur van de auto spuiten..
groeten koele
Ik heb het deksel van de computer fluor blauw gespoten
dat geld ook voor dit dekseltje
Toen maar is met een kameraad van mij lopen brainstormen over wat voor kleur we het spruitstukkappie zouden doen...
en maar op het domme idee gekomen om hem roze te maken..
Slaat echt nergens op maarjah..weten jullie direct dat ik nie wies ben
ook dat doppie van de koelvloeistof en dat doppie op het kleppendeksel een kleur gegeven...antraciet
verder ben ik nog bezig geweest met mijn achterlichten..
die heb ik rood gespoten..
das wel goed gelukt d8 ik zelf
hier foto van de achterlichte op de auto
morgen ga ik met het interieur bezig..alle gladde delen ga ik in de kleur van de auto spuiten..
groeten koele
Koele Styling
Koele Styling