I-pod
Moderators: Rock's, webmasters
I-pod
Ik WIL een i-pod! Maar waarom zijn die dingen zo duur? En ik wil dan ook nog een autoradio met aansluiting voor een i-pod. Heeft iemand een geldboom voor mij?
Haha, ik ken het. Toen ik voor het eerst een I-pod had gezien dacht ik ook: dat is een leuk funky apparaatje. Wil ik ook!
Was daarna wel ff in de elektronica zaak.
Was daarna wel ff in de elektronica zaak.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
nousch, kijk eens op www.tweedehandsmac.nl
heb ik ook al vaker apple rommel gekocht (iBookje enzo) vaak voor redelijke prijzen en heel vaak niet ouder dan een half jaar.. zo van 'te koop, iPod, nieuw in doos, nooit uitgepakt, mn vriendin had liever een roze' en dan voor de helft zo had ik mn iBook voor 800 terwijl winkel waarde 2250 was.. met aanschafbonnen en alles erbij (2mnd oud), man vond m te klein (12")...
heb ik ook al vaker apple rommel gekocht (iBookje enzo) vaak voor redelijke prijzen en heel vaak niet ouder dan een half jaar.. zo van 'te koop, iPod, nieuw in doos, nooit uitgepakt, mn vriendin had liever een roze' en dan voor de helft zo had ik mn iBook voor 800 terwijl winkel waarde 2250 was.. met aanschafbonnen en alles erbij (2mnd oud), man vond m te klein (12")...
Hey cool! Marc, daar heb ik nog eens wat aan. Straks meteen ff kijken. Ga volgende maand naar Gent, misschien dat ik daar wel een i-pod koop. (In een weekendje weg mag ik van mezelf altijd meer uitgeven, en 't is weer een mooi souvenir toch? ) Moet ik alleen ff kijken hoe het dan met de garantie zit als ik zo'n ding in Belgie koop.
Ga morgen bij iemand kijken die een I-pod van 60gb te koop heeft. Kan alleen nergens echt duidelijk vinden of er nog bepaalde systeemeisen voor zijn. Heb hier namelijk een gare computer die wel internet heeft. Op de laptop hebben we bewust geen internet genomen. Dus ik hoop dat de computer het aankan!
he hoe is het met je ipod? heb je hem gekocht?
Ik ben toevallig momenteel bezig met mijn ipod maar het is een drama. Als je eenmaal muziek erop hebt staan is het wel een aardig ding, maar het is lastig om het erop te krijgen. Ben er toch blij mee maar hij eist erg veel van je pc. Nu met extra geheugen in mijn pc gaat het beter maar goed is het echt nog niet. Ipod is leuk maar in mijn ogen geen 379 euro's waard wat hij toendertijd gekost heeft.
Ik ben toevallig momenteel bezig met mijn ipod maar het is een drama. Als je eenmaal muziek erop hebt staan is het wel een aardig ding, maar het is lastig om het erop te krijgen. Ben er toch blij mee maar hij eist erg veel van je pc. Nu met extra geheugen in mijn pc gaat het beter maar goed is het echt nog niet. Ipod is leuk maar in mijn ogen geen 379 euro's waard wat hij toendertijd gekost heeft.
-
- AX Spaster Mammer
eisse wrote:he hoe is het met je ipod? heb je hem gekocht?
je moet het programma AnaPod eens proberen. is ff knoeien maar het werkt v????l fijner dan iTunes!
fijner dan iTunes??
man.. iTunes werkt geweldig.. je importeerd cd's, hij ordent ze automatisch op je pc/mac in apparte mappen, je legt gelijk een goed geordende bibliotheek aan..
en copieeren naar cd/ipod gaat ook super simpel omdat hij dat als een apparte library ziet!
ik zou niets anders meer willen
of jawel, XMMS (GPL versie van WinAMP), maar dan alleen voor afspelen.. meer kan het niet..
man.. iTunes werkt geweldig.. je importeerd cd's, hij ordent ze automatisch op je pc/mac in apparte mappen, je legt gelijk een goed geordende bibliotheek aan..
en copieeren naar cd/ipod gaat ook super simpel omdat hij dat als een apparte library ziet!
ik zou niets anders meer willen
of jawel, XMMS (GPL versie van WinAMP), maar dan alleen voor afspelen.. meer kan het niet..
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
-
- Beginnend AX liefhebber
Jongens, ik heb een aantal iPod Mini's Zilver opgekocht uit groothandel faillissement.
iPod Mini 4GB Zilver in BULK verpakking (dus in geheel plastic met plakkers)
iPod oordopjes
Universele compact USB 2.0 kabel
Software (gebrand op cdr)
Garantie via de Apple dmv serienummer
?140 euro VASTE prijs
je kunt me mailen als je geinteresseerd bent, ik heb er nog een paar liggen.
iPod Mini 4GB Zilver in BULK verpakking (dus in geheel plastic met plakkers)
iPod oordopjes
Universele compact USB 2.0 kabel
Software (gebrand op cdr)
Garantie via de Apple dmv serienummer
?140 euro VASTE prijs
je kunt me mailen als je geinteresseerd bent, ik heb er nog een paar liggen.
Recent:
Golf Tdi 150pk
Citroën Ax 1.1i
History:
BX TZD TURBO DIESEL met max turbo druk.
AX 1.4D
Golf Tdi 150pk
Citroën Ax 1.1i
History:
BX TZD TURBO DIESEL met max turbo druk.
AX 1.4D