In het begin van je wie is wie staat een foto waar je bij je achterwielkasten het rechte gedeelte om heb gezet in rond gedeelte.
Heb je andere zijpanelen gehaald of zijn dat gewoon opgeplakte zijskirts van een GT ofzo
Heb er een geluidsinstallatie in gebouwd :P
Remus demper er onder gebouwd
Wielkasten achter zijn rond
Cituning velgen zitten er onder
Wil Nog:
Luchthapper op motorkap
Verlagingsveren bij een heuveltje raken me banden mijn wielkasten en ik heb al groeven in mijn banden (k*tzooi)
Sanniesmurf wrote:Hahaha, dat gaat zeker helemaal goedkomen... Alleen nog even ontdekken hoe ik foto's op 't Forum krijg, het is me duizend keer uitgelegd maar ik heb het nog niet door...
In de F.A.Q staat het ook nog een keer uitgelegd.
Last edited by bad_my84 on WedJun15, 2005 3:16:37 PM, edited 1 time in total.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Haha, hij is nu zo goed als klaar... Nog een paar kleine laatste dingetjes zoals de sticker enzo... Zal zsm ff foto's maken en deze eindelijk es een keer plaatsen, ghe ghe ghe...
Hoop et niet. Was wel een leuke auto met een leuk project, dus ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat Denk dat we gewoon ff wat moeten w88 Geduld kweken!
Begin toch te denken dat ze ons een beetje vergeten is Ach jah, is allemaal goed gekomen met haar auto, dus maakt niet zo heel veel uit dat er geen foto's zijn toch?