Ik heb ook nog steeds de sleutels van m'n eerste auto (bx). Kwam op de sloop en de sleutels zaten er na 2 jaar nog op. Mooi meegenomen dusq01z wrote: maarrrr, gelukkig heb ik de sleutels nog! (je moet tenslotte toch wat vergeten in te leveren!)
Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
kleine update vandaag..
vanmorgen bij thuiskomst van mn werk eens besloten te beginnen aan de belettering van mn auto (ik werk tenslotte niet voor niets voor een beletteraar..) op de foto's ziet het er nog wat iel uit, maar ik heb het meeste ook nog niet binnen/gesneden dus wacht maar af
rond een uur of 2 kreeg ik de ingeving 'kom, ik ga mn cuponderstel er maar es onder gooien'
en tsja, daar ben ik dus ook maar aan begonnen.. om 3uur had ik mn 2 voorpoten vervangen en alles daarvan weer aangesloten... en dat inclusief pauze
mn achteras ging wat moeizamer, in eerste instantie omdat je er nou eenmaal niet lekker bij kan.. maar ook omdat mn rechter trommel totaal NIET los wilde! een poulietrekker wilde eerst ook neit werken omdat die te klein was.. maar wonder boven wonder schoot hij in 1x wel los (stelmechanisme bleef hangen)
achterasje zit er nu ook onder (toch best zwaar om in je eentje eronder te hangen
), morgen de trommels eens vullen met wat remschoentjes en die troep en dan gaan ontluchten en testen!
de hoogte achter is iig geweldig, voor ben ik nog niet helemaal 'blij' want hij staat zeker 2cm hoger als dattie stond
achja, als de wegligging maar beter is!
maar genoeg gejongehoert!
FOTOS!
Cup onderstel
afscheids fotos AX10E
vanmorgen bij thuiskomst van mn werk eens besloten te beginnen aan de belettering van mn auto (ik werk tenslotte niet voor niets voor een beletteraar..) op de foto's ziet het er nog wat iel uit, maar ik heb het meeste ook nog niet binnen/gesneden dus wacht maar af
rond een uur of 2 kreeg ik de ingeving 'kom, ik ga mn cuponderstel er maar es onder gooien'
en tsja, daar ben ik dus ook maar aan begonnen.. om 3uur had ik mn 2 voorpoten vervangen en alles daarvan weer aangesloten... en dat inclusief pauze
mn achteras ging wat moeizamer, in eerste instantie omdat je er nou eenmaal niet lekker bij kan.. maar ook omdat mn rechter trommel totaal NIET los wilde! een poulietrekker wilde eerst ook neit werken omdat die te klein was.. maar wonder boven wonder schoot hij in 1x wel los (stelmechanisme bleef hangen)
achterasje zit er nu ook onder (toch best zwaar om in je eentje eronder te hangen
de hoogte achter is iig geweldig, voor ben ik nog niet helemaal 'blij' want hij staat zeker 2cm hoger als dattie stond
maar genoeg gejongehoert!
FOTOS!
Cup onderstel
afscheids fotos AX10E
Ja, die trommeltjes kunnen soms goed vastzitten...
Op die laatste foto ziet je GT er echt goed uit
Ziet er leuk uit met die stickers, je houdt het toch wel een beetje beschaafd he?
Op die laatste foto ziet je GT er echt goed uit
Ziet er leuk uit met die stickers, je houdt het toch wel een beetje beschaafd he?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
je kan bij sommige setjes het camber aanpassen en altijd de mate van demping.Browny wrote:je uitlaat hangt wel erg laag zo met dit onderstel.![]()
Ziet er netjes uit hoor, maarreh, je kan die veerpoten voor toch stellen?
Kan je hem niet lager stellen dan?
Je kan 'm dus vullingreapend hard stellen en ongeveer net zo hard als normale Koni's, maar niet in hoogte (of ja, demping verstellen is van minimale invloed op de rijhoogte).
Tenminste, als het een origineel cuponderstel is, dat heb ik niet allemaal meegekregen.
weer druk dagje geweest vandaag..
niet echt 'vee' gedaan opzich, want het was nat en mistig enzo
maar:
-remsysteem aangesloten
-remsysteem ontlucht (toch een 2,5uur mee bezig geweest
)
-kooi vastgezet
-proefritje gemaakt
hij rijdt, remt zelfs ook! alleen als ik rem dan kloenkt hij heel hard
maar ik heb ontdekt dat ik speling op me draagarmrubbers heb, dus ik hoop dat dat het is
kan namelijk echt nix vinden!
fotos:
HIER
niet echt 'vee' gedaan opzich, want het was nat en mistig enzo
maar:
-remsysteem aangesloten
-remsysteem ontlucht (toch een 2,5uur mee bezig geweest
-kooi vastgezet
-proefritje gemaakt
hij rijdt, remt zelfs ook! alleen als ik rem dan kloenkt hij heel hard
maar ik heb ontdekt dat ik speling op me draagarmrubbers heb, dus ik hoop dat dat het is
fotos:
HIER
-
tank_driver
- AX Master