Aaahhh, me monitor gaat ermee ophouden, tis nu net of ik veel en veel te veel gedronken heb, kzie alles dubbel. Met een goede klap en/of demagnetiseren doet ie het weer ff.
En tis net weekend, dus ik kan geen nieuwe bestellen op me werk.
q01z wrote:sterkte Browny! ik heb nog wel een 14" voor je staan
ik red het wel, ik heb hier nog een 15" en een 17" monitor staan, maar tis gewoon balen met zo'n schermpje, ben een beetje verwend, heb al 4 jaar een 21" scherm.
inmiddels een 17" schermpje aangesloten. Stond hier toch zo goed als naast me, me huisje is niet zo groot. Iemand een 21" monitor kopen, in superstaat?
Gewoon voor 19" 8MS Lcd TFT gaan. Heb al 5 jaar TFT wegens een kleine kamer. En dat bevalt super.
19" TFT is evengroot als 21" CRT. En 8ms is inmiddels snel zat voor alle games. Kosten nu rond de 400 euro. Valt dus ook te overzien. Krijg je zeker geen spijt van!
ik weet idd dat het niet meer zo duur is.
Voor nog minder heb ik inkoop een mooie acer 19" TFT ofzo.
Maar een 21" CRT, die ik toch wel kwijt kan, kost me maar 40 euro.
Browny wrote:ik weet idd dat het niet meer zo duur is. Voor nog minder heb ik inkoop een mooie acer 19" TFT ofzo. Maar een 21" CRT, die ik toch wel kwijt kan, kost me maar 40 euro.
Dat is wel weer een flink stuk goedkoper ja.
Die Acer heb ik dus! De Acer 1951AS. Heel tevreden over. Maar 1 minpuntje... Dat ie boven en onder op compleet zwart beeld wel wat licht lekkage heeft...