kan je die niet met een bits(hetgeen je vorop je machientje zet) die van dat magnetisch aantrekkingskracht eruit halen ofzo ? of zit hij echt Te vast ??
Tja, je bent technisch of niet he Accutolletje al geprobeerd?
Als het kopje van de schroef "dol" is er een andere schroevendraaier (of inbussleutel) opzetten en met een hamer net zo lang rammen tot dat profiel erin komt waardoor je weer kunt draaien.
Anders blijft er toch alleen uitboren over. Werkt het snelste en het makkelijkste.
Ik had zo'n soort beleving bij het vervangen van een remcilinder achter. Boutje was inmiddels helemaal rond, al begonnen met het uitboren. komt iemand anders van de knutselclub langs en vraagt / merkt op dat dat een M6 boutje is. "Is dat M6? dat kan met de hamer!"
Pakt een klauwhamer en rost in een keer mijn cilinder eraf
Werkte wel
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ik had een aantal maanden geleden nog een extra achterbumper op z'n kop onderaan de achterbumper van de ax hangen. Was er aan geschroefd, maar ik wilde dat ding er af, alle 10 de boutjes en moertjes aan elkaar geroest, niet los te krijgen.
Heb een slijpmachine gepakt en de bumper er in stukken onderuit gehaald
Ik ben nieuwe gordijnen in de woonkamer aan het ophangen. De oude rails moet er af. Die hangen blijkbaar al een tijdje, want de schroeven zitten zo vast als wat! Maar erger is dat er een rare kop op zit waar m'n bitje net niet lekker in aangrijpt. En ze zijn er in een kl*te hoek ingedraaid, zodat ik er met mijn accuboordraaier net niet bij kan!