Erg mooie AX
Had 'm ook al laatst in n'gein staan bekijken, en toen vroeg ik me ook al af; hoe rijdt (of stuurt beter gezegd) dat sportstuurtje?
Ik vond het zo'n klein stuurtje...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
DuFF wrote:mooi stuurtje, ik zou een moord doen voor zo'n stuurtje(voor een redelijke prijs)
zat dat stuurtje 'r al in? heb je die bij een winkel of heb je die bij zo'n crimineeltje dat heel z'n woonkamer vol met zooi heeft liggen gekocht?
greetz
DuFF
Stuurtje komt hier van het forum. Werd te koop aangeboden. Aangezien ik op mijn werk regelmatig kijk bij aangeboden, ben ik nogal eens de eerste ergens
Hou het forum gewoon altijd goed in de gaten. Ik heb al genoeg leuk spul voor leuke prijsjes gekocht.
master-arnie wrote:Sinds vanmiddag een nieuwe hobby in de garage liggen Thanks Browny!!
Niks te danken, succes met je projectje en het liefst zie ik een mooi beschrijvinkje verschijnen van de tegenslagen, moeilijkheden etc., wil namelijk hetzelfde nog een keer gaan doen met dat blok in de garage.
idd, ben ik ook blij om dat ze in de club blijven. Was toch een eindje rijden, das nu niet helemaal voor niets geweest. En als die uren ploeteren, ach, nu kan ik arne vertellen wat wel en niet werkt. Ik heb ze al passend namelijk.
(alleen is mijn achtervering veel te soepel en kan ik met die velgen niemand achterin nemen. )
Browny wrote:idd, ben ik ook blij om dat ze in de club blijven. Was toch een eindje rijden, das nu niet helemaal voor niets geweest. En als die uren ploeteren, ach, nu kan ik arne vertellen wat wel en niet werkt. Ik heb ze al passend namelijk. (alleen is mijn achtervering veel te soepel en kan ik met die velgen niemand achterin nemen. )
Als het bij mij achterin ook niet werkt heb ik een goed excus voor gele koni's...