Rogier aka Rio97 - AX GT, CX GTi en een nieuwe auto!
Moderator: webmasters
-
- AX Master
Bedankt voor de reacties! En ook alweer wat nieuwe ideeen.
Vandaag ook van een vriendin mooi bijpassende, witte lucky dice gekregen ipv de zwarte voor aan de spiegel
@Glenn: het "racegaas" is een naturel aluminium paneeltje, lijkt alleen door de foto wat wit. En natuurlijk chrome kentekenplaathouder voorop
Vandaag ook van een vriendin mooi bijpassende, witte lucky dice gekregen ipv de zwarte voor aan de spiegel
@Glenn: het "racegaas" is een naturel aluminium paneeltje, lijkt alleen door de foto wat wit. En natuurlijk chrome kentekenplaathouder voorop
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- Drempelkiller
Rogier,
Van harte gefeliciteerd.
Groetjes, Henk
Van harte gefeliciteerd.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Heej, bedankt mensen
Volgende meeting neem ik wel wat lekkers mee voor bij de koffie.
En over anderhalve week alweer een "verjaardag"; vieren dat ik al weer twee jaar AX rijder ben
Volgende meeting neem ik wel wat lekkers mee voor bij de koffie.
En over anderhalve week alweer een "verjaardag"; vieren dat ik al weer twee jaar AX rijder ben
Hahaha, gefeliciteerd met beide verjaardagen dan!
En niet in de toekomst je achterspatborden rond maken he, t moet wel een beetje Plaisir blijven
-- update -- Lekkers bij de koffie?? Oeoeoeoe gaan we weer picknicken bij t AC...
En niet in de toekomst je achterspatborden rond maken he, t moet wel een beetje Plaisir blijven
-- update -- Lekkers bij de koffie?? Oeoeoeoe gaan we weer picknicken bij t AC...
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
HellDuke wrote:En niet in de toekomst je achterspatborden rond maken he, t moet wel een beetje Plaisir blijven
Dacht het niet, d? klassieke Citroen heeft rechte wielkasten achter
Vandaag de verjaardagscadeautjes op de AX gezet
Foootoootjes:
Ja, ik moest gisteren ook wel lachen om al dat chrome
Vrienden waren bij dat "tuning" winkeltje in Scheveningen geweest vlakbij het Kurhaus. Misschien ook maar's zelf een keertje gaan kijken.
@Goof; ik heb net als jij een type 1, dan zitten ze met een schroefdraad heb ik begrepen. En dat kan best vastzitten kwam ik achter Zal nog wel een paar fotootjes in dat topic bij interieur zetten.
En ik heb nog een algemene vraag: ik heb nu witte zijknippertjes voor schuin onder de spiegels. Maar hoe kom je daar ooit bij?
Moet je daarvoor de halve carosserie ontleden of....?
Vrienden waren bij dat "tuning" winkeltje in Scheveningen geweest vlakbij het Kurhaus. Misschien ook maar's zelf een keertje gaan kijken.
@Goof; ik heb net als jij een type 1, dan zitten ze met een schroefdraad heb ik begrepen. En dat kan best vastzitten kwam ik achter Zal nog wel een paar fotootjes in dat topic bij interieur zetten.
En ik heb nog een algemene vraag: ik heb nu witte zijknippertjes voor schuin onder de spiegels. Maar hoe kom je daar ooit bij?
Moet je daarvoor de halve carosserie ontleden of....?
Het schijnt dat je die knippers een kwartslag moet draaien ofzo en dat er een uitsparinkje zit in de carosserie, waar ze dan precies doorheen kunnen.
Dat laatste weet ik neit zeker, maar het had met draaien te maken, moet je ff voorzichtig proberen joh
Dat laatste weet ik neit zeker, maar het had met draaien te maken, moet je ff voorzichtig proberen joh
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! (Heb ut gisteren niet gezien. ).
Enne dat er nog maar veel verjaardagen mogen komen he! Zowel van jou als van de AX! Suc6!
Enne dat er nog maar veel verjaardagen mogen komen he! Zowel van jou als van de AX! Suc6!
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.