Vreugde topic!!
Moderators: Rock's, webmasters
toch niet best dat er sinds 10dec niemand meer vrolijk is geweest
IK BEN HET WEL!!!
mn GT rijdt, en nog goed ook nu nog afbouwen enzo.. dus uitlaat ff recht eronder hangen.. en weer wat dingetjes vastzetten en dichtmaken..
maar ik ben iig blij! ik hoop alleen dat ik geen lekstroom heb, want vanmorgen was de accu leeg (echt leeg..) maar ik denk wel dat ik weet waar dat door kwam en dat heb ik als het goed is opgelost!
dank jullie voor alle steun!!
IK BEN HET WEL!!!
mn GT rijdt, en nog goed ook nu nog afbouwen enzo.. dus uitlaat ff recht eronder hangen.. en weer wat dingetjes vastzetten en dichtmaken..
maar ik ben iig blij! ik hoop alleen dat ik geen lekstroom heb, want vanmorgen was de accu leeg (echt leeg..) maar ik denk wel dat ik weet waar dat door kwam en dat heb ik als het goed is opgelost!
dank jullie voor alle steun!!
q01z wrote:mn GT rijdt, en nog goed ook nu nog afbouwen enzo.. dus uitlaat ff recht eronder hangen.. en weer wat dingetjes vastzetten en dichtmaken..
:wav:
Goed man! Gefeliciteerd.
Wanneer kom je langs dan
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
De Vlaamse cast van Mamma Mia repeteert in Utrecht! En laat Mark Tijsmans daar nou bij horen! En laat hem nou net een erg leuk/grappig personage uit Flikken zijn!
En laat ik nou regelmatig naar cursus moeten in La Place HC! En laat dat nou lekker dichtbij het theater zijn. En laat ik nou heerlijk de hoop hebben dat ik Mark Tijsmans tegen het lijf loop!
En laat ik nou regelmatig naar cursus moeten in La Place HC! En laat dat nou lekker dichtbij het theater zijn. En laat ik nou heerlijk de hoop hebben dat ik Mark Tijsmans tegen het lijf loop!
Zou het er dan toch nog van komen?
Vanavond reis ik af naar Ermelo om een beeldscherm te bekijken voor in m'n auto. Als alles goed gaat nadert morgen dus eindelijk m'n carputer voltooiing... Door dat HAMI-IA debacle heeft het toch zowat een jaar voortgesleept...
Maar ik ben nu dus alvast erg in m'n nopjes.
Vanavond reis ik af naar Ermelo om een beeldscherm te bekijken voor in m'n auto. Als alles goed gaat nadert morgen dus eindelijk m'n carputer voltooiing... Door dat HAMI-IA debacle heeft het toch zowat een jaar voortgesleept...
Maar ik ben nu dus alvast erg in m'n nopjes.
Kijk uit, een Cactussssss
Ik ben ook weer helemaal blij!! ben echt super behandeld bij autoglasveghel tijdens t plaatsen van mijn nieuwe raam!! (inmiddels de 3de x reclame op t forum maar goed)
Was een relex weekje (sleutel)vakantie en morgen begin ik aan me nieuwe opleiding wiehiew!!
Was een relex weekje (sleutel)vakantie en morgen begin ik aan me nieuwe opleiding wiehiew!!
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!
Mijn site staat bij aanraders op clubs.nl!
Voor iedereen die wil gaan kijken, www.clubs.nl of de directe link http://tv.clubs.nl/wds
*TROTS*
Voor iedereen die wil gaan kijken, www.clubs.nl of de directe link http://tv.clubs.nl/wds
*TROTS*
-
- Bedreven AX driver
Hee vette mazzel man! Wat was de vraag... En wat was je antwoord.
Ik kan echt niet meer zonder tomtom hoor. Eenmaal aan gewend. Heerlijk.
Ik kan echt niet meer zonder tomtom hoor. Eenmaal aan gewend. Heerlijk.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.