Jaja voor ik weer aan de knutsel ga wil ik graag even weten of ik alles goed heb begrepen. Ik wil m'n pijp met kat er onderuit halen en eentje zonder katalysator terugplaatsen. Wat ik moet doen, als ik alles goed doorheb, is:
- Ring-achtig knelding dat pijp verbindt met einddemper losdraaien.
- Twee boutje-moertje-10mm-met-veer-constructies die de pijp verbinden met downpipe losdraaien (wat een ziekenhuisdingen trouwens )
- Pijp er onderuit halen
- Nieuwe pijp eronder
- Alles weer vastmaken
Heb ik iets gemist?
Waar moet ik op letten (tips)?
Kan die pijp er onderuit als de stabilisatorstang er nog zit?
Alvast bedankt
Uitlaatpijp vervangen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Uitlaatpijp vervangen
Kijk uit, een Cactussssss
hier ben ik ook wel nieuwschierig naar. hoe heb je hem eronder uit gekregen? lukt dat als hij gewoon op zijn plek staat of moet hij omhoog? Waarom ga je die pijp eigenlijk vervangen voor een andere?
p.s. Toen ik een tijdje terug mijn eindpot eraf draaide bleken die bouten waar de einddemper mee vastzit kei vast te zitten en braken af tijdens het losdraaien. houd hier rekening mee want zonder bouten blijft het hele zooitje zo moeilijk hangen.
p.s. Toen ik een tijdje terug mijn eindpot eraf draaide bleken die bouten waar de einddemper mee vastzit kei vast te zitten en braken af tijdens het losdraaien. houd hier rekening mee want zonder bouten blijft het hele zooitje zo moeilijk hangen.
vervangen:
Linkervoorscherm, voorbumper, voorbanden, radio, blower, speakers,
To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.
Linkervoorscherm, voorbumper, voorbanden, radio, blower, speakers,
To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.
Is gewoon LEGO eigenlijk zover ik kan beoordelen, eraf halen. Alles op ??n zo'n veer-ding is los. Ik denk dat het wel lukt met de auto op de grond.
Maar dat is dus waar ik ook zo graag antwoord op wil hebben Want misschien vergeet ik wel iets dat je pas merkt als het zover is...
Voor het ring-ding bij de einddemper heb ik eventueel ook een vervanger, evenals voor de veer-dingen bij de downpipe, dus als er iets afbreekt is dat geen ramp.
Ik wil hem vervangen voor een pijp zonder katalysator omdat me dat vermogen en/of koppel schijnt op te leveren.
Maar dat is dus waar ik ook zo graag antwoord op wil hebben Want misschien vergeet ik wel iets dat je pas merkt als het zover is...
Voor het ring-ding bij de einddemper heb ik eventueel ook een vervanger, evenals voor de veer-dingen bij de downpipe, dus als er iets afbreekt is dat geen ramp.
Ik wil hem vervangen voor een pijp zonder katalysator omdat me dat vermogen en/of koppel schijnt op te leveren.
Kijk uit, een Cactussssss
je kan er op je rug gewoon bij zonder krikken ofzo.
Je vergeet niks, is een makkelijk karwei. Wel ff wd-40 erbij hebben want het kan weleens vast zitten.
En die veertjes die tussen de middenpijp en de voorpijp zijn waarschijnlijk kapot op het moment dat je het allemaal losmaakt. Tis dus goed dat je die nieuw hebt gekocht.
Je vergeet niks, is een makkelijk karwei. Wel ff wd-40 erbij hebben want het kan weleens vast zitten.
En die veertjes die tussen de middenpijp en de voorpijp zijn waarschijnlijk kapot op het moment dat je het allemaal losmaakt. Tis dus goed dat je die nieuw hebt gekocht.