cruise control op ax+ aanhangwagen voor 1.1?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Welkom nieuw AX lid
cruise control op ax+ aanhangwagen voor 1.1?
is t mogenlijk om een cruise control op ax is zetten want ik wil naar t buitenland van de zomer en hoe zit t met een aanhangwagen,kan een ax dat wel volhouden,[niet te zwaar beladen natuuryk]loopt zo,n 1,1 niet snel te heet?
gek dat een eenvoudig axje zo leuk kan zijn
-
- AX Spaster Mammer
Een 1.1 loopt, mits in orde, niet snel heet. Motortjes kunnen heel hard werken zonder problemen.
"Mits in orde" slaat in dit geval op een schoon koelsysteem en geen lekke koppakking.
Als je dat in orde hebt hoeft zelfs lang planken geen probleem te zijn. Ik heb met m'n GT al eens 200 km lang continu 180+ gereden zonder problemen (behalve een lege tank dan).
"Mits in orde" slaat in dit geval op een schoon koelsysteem en geen lekke koppakking.
Als je dat in orde hebt hoeft zelfs lang planken geen probleem te zijn. Ik heb met m'n GT al eens 200 km lang continu 180+ gereden zonder problemen (behalve een lege tank dan).
-
- Welkom nieuw AX lid
cruise control
dank je voor je bericht en weet je ook iets over een cruise control,of kan je gewoon een universele erop zetten?
gek dat een eenvoudig axje zo leuk kan zijn
Nou als ik de kar achter mijn nou ja,... eh kar hang en wil dan remmen, dan voel je het gewicht dat je meesleept behoorlijk in je rug duwen, daar heb ik me al eens op verkeken, zonder gevolgen. gelukkig maar
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
Nou je moet er gewoon aan blijven denken dat er tig kilo's in je rug duwen als je remt, en daaraan moet je je rijstijl aanpassen
-
- AX Spaster Mammer
TTF wrote:daaraan moet je je rijstijl aanpassen
als de rest van t verkeer dat dan ook doet...
Denk niet dat de remmen veel uitmaken wat dat betreft. Als het goed is heb je een geremde kar achter je nl., het duwen dat je voelt zal dan niet veel meer zijn dan de kogeldruk.
Als het hard genoeg drukt om je auto aan het slingeren te krijgen, heb je niks aan betere remmen... hooguit aan betere remmen op je aanhanger.
Cruise control moet kunnen in een AX, het wordt ook in eenden gedaan. Nu is daar alles n?g simpeler dan bij ons, maar het principe blijft hetzelfde.
Ik denk alleen wel dat je ervoor wilt zorgen dat zodra je een pedaal aanraakt de cruise control zichzelf "uit" zet. Maar misschien zit zo'n functie wel op die universele setjes.
Ik denk alleen wel dat je ervoor wilt zorgen dat zodra je een pedaal aanraakt de cruise control zichzelf "uit" zet. Maar misschien zit zo'n functie wel op die universele setjes.
Kijk uit, een Cactussssss
kakanox wrote:TTF wrote:daaraan moet je je rijstijl aanpassen
als de rest van t verkeer dat dan ook doet...
Denk niet dat de remmen veel uitmaken wat dat betreft. Als het goed is heb je een geremde kar achter je nl., het duwen dat je voelt zal dan niet veel meer zijn dan de kogeldruk.
Als het hard genoeg drukt om je auto aan het slingeren te krijgen, heb je niks aan betere remmen... hooguit aan betere remmen op je aanhanger.
em... niet alle karren hebben een rem he
doesss.... en het valt dik mee... Rijstijl aanpassen lees ik? tjonge.. is de paus heilig? Je rijstijl moet je altijd aanpassen.. of het droog is.. nat... Met z'n 4en in een ax... of alleen... kar erachter.. of niet...
max 80 he... wat wil je dan aanpassen... het sneller optrekken? Da's toch dom... wat voor zin heeft het om supersnel een sprintje te trekken bij het stoplicht... met kar erachter... Dus tuurlijk pas je je rijstijl aan!!
daar sluit ik me volledig bij aan, maar goed het is wel