Peter (GT 1.6 16v + BMW E30 325i cabrio)
Moderator: webmasters
Oja is een rondje meerijden mogenlijk? ben erg benieuwd hoe snel dat nu is.
Last edited by Drake on ThuJan12, 2006 11:45:00 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
Rob GT wrote:Peter... het ontbijt (rond lunchtijd?) bij de Mac langs de A6 (lelystad) is erg goed heb ik gehoord
Pas ik wel even op je auto, je weet het maar nooit hier in Lelystad
Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb je nog wel eens contact met Roy?
Nope, heb geen contact meer met hem gehad. Ik zal hem eens een mailtje sturen met wat foto's
-
- AX Master
peter wrote:Brutus was net bij me en die zal zo wel een recentie schrijven
ooooow mijn.... g.d.... Wat gaat dat a-sociaal gevaarlijk hard!!!!
Alleen met die eerste zin wilde ik natuurlijk mijn genoegen uiten over dat blauwe monster... Winschoten is een beste plek.. rijd je niet zomaar doorheen... Maar ik was verdulleme in een paar tellen en wat gemekker van de uitlaat bij een benzinepomp aan de andere kant van Winschoten.. en nog geen poging om naar zijn drie te schakelen stond ik voor een pin apparaat aan de andere kant van winschoten...
Ik moet een ieder wel teleurstellen... eenmaal in je eigen ax stappen.. en de lol is er gauw af... Ik trapte mijn ax op de staart... het gemekker was er... Maar de bomen vlogen lang niet zo snel langs me... je hebt echt het gevoel dat je stilstaat...
In nog geen tien minuten drie keer de coppers gezien.. al dan niet incognito..
Het is gewoon ook echt een kart..strak op de weg.. mat beide handen sturen.. want stoer en sjonnie achter je stuurtje zitten is er niet meer bij...
in twee woorden? en uiteraard positief: BELACHELIJK HARD....
Maar bovenal is het natuurlijk ook een genot om jullie te mogen deelnemen dat ik de primeur had.. Heeft me dan ook wel 25 euro gekost en een paar liter benzine.. maar hell yeah... it was worth it!!!
Peter.. hou die kart onder controle en zorg ervoor dat je je rijbewijs houdt en er flink van mag genieten....