Tom Brama aka TB (AX 1.1 TGE '93)
Moderator: webmasters
jep die stoelen had ik ook alleen volledig leer. vond ze niet fijn. vond de cabrio sowieso een vreselijke rammelbak
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
Gideon wrote:jep die stoelen had ik ook alleen volledig leer. vond ze niet fijn. vond de cabrio sowieso een vreselijke rammelbak
Cabrio is but! Heb ook de VW Golf Cabrio weer snel weggedaan. Veel te slappe carosserie. Vloog bijna elke bocht rechtdoor. Maarre was t geen schadegevalletje want op zich... BMW cabrio moet toch wel vrij van extreme rammels zijn.
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
nope was schadevrij overgenomen van de eerste eigenaar, en die had een motorzaak, die man reed er altijd vrijnetjes mee. vond het gewoon geen fijne auto, wegligging was weinig op aan te merken vond het gewoon een rammelbak
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
Gideon wrote:nope was schadevrij overgenomen van de eerste eigenaar, en die had een motorzaak, die man reed er altijd vrijnetjes mee. vond het gewoon geen fijne auto, wegligging was weinig op aan te merken vond het gewoon een rammelbak
Het zelf nooit in BMW Cabrio gereden. Maar Cabrio heb ik t gewoon mee gehad.
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
Doe ook maar niet een bmw cabrio kopen ze hebben ook allemaal last van lekkage, zelfs als de hardtop erop zit, enige wat echt mooi was aan die van mij is het geluid van zo'n 6 in lijn motor, trouwens een echte boxer motor klinkt ook ubergeil:P
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
Gideon wrote:Doe ook maar niet een bmw cabrio kopen ze hebben ook allemaal last van lekkage, zelfs als de hardtop erop zit, enige wat echt mooi was aan die van mij is het geluid van zo'n 6 in lijn motor, trouwens een echte boxer motor klinkt ook ubergeil:P
Daarom ben ik nog steeds gek van BMW's. Vanwege dat 6 cilinder in lijn geluid. Erg verslavend. Maar dat Boxer geluid icm een Turbo is veel geiler
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
en dan helemaal als we over de Porsche 911 Turbo gaan praten, hadden vorig jaar het genot, om een heel weekend een Porsche 911 Carrera uit 88 te mogen besturen, in een uurtje een hele tank brandstof er door heen gejaagd
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
master-arnie wrote:BMW 520 E39? Volgensmij wordt het weer tijd voor foto's...
Haha... ja ingeruild op die Impreza. Ik blijf aan de gang. Mja ik was wel weer op zoek naar een BMW 6 cilinder met een tiptronic automaat. Vind ik toch beter dan zo een onwijs slurpende stuiterbak. Niet dat die Impreza en slechte auto was, maar het was t gewoon net niet voor mij.
Foto's heb ik nog niet. Het is nogal slecht weer. Volgen uiteraard wel!
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
kakanox wrote:Je blijft idd bezig, lijkt mij wel!
Gegokte reden om 'm weer weg te doen: Te langzaam
Haha, deze blijft wel eventjes tot ik weer wat moois tegenkom en een goede deal kan maken! M'n pa heeft ook erg veel interesse in de E39 en heeft zijn 316i edition al te koop gezet. Als die weggaat dan neemt hij de E39 van mij over en dan rij ik altijd nog AX
Ik heb de Impreza verkocht met inruil op deze BMW en bijbetaling van de koper van de Impreza! Het is een volledig originele dealer onderhouden auto die tot een jaar terug altijd door chauffeur is bereden. Dus gewoon een goede auto, dus vandaar dat ik er niet lang over na hoefde te denken!
Foto's, zie hier:
http://www.bmwclub2003.nl/forum/viewtopic.php?t=17136
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991