Ik heb gisteren een andere auto gekocht. Let op: de AX gaat niet weg! Die hou ik voor woon-werk verkeer gezien de lage kosten.
Heb een Subaru Impreza GT Turbo 555 gekocht. De auto komt uit augustus 1998 en is volledig onderhouden volgens de boekjes. De kleur is Mica blauw en heeft uiteraard gouden Impreza velgen. De auto is in volledige originele staat en voorzien van 4 x el. ramen, airco, cruise control etc. Heerlijke kuipstoelen en een lederen Nardi sportstuur.
Hieronder een fotootje die ik gisteravond, bij de garage waar ie staat, heb gemaakt.
gelijk een tip. Niet met de handrem spelen. kan je tussen en achterdif niet tegen. vierwielaangedreven rallyauto's ontkoppelen namelijk de tussendifs als de handrem aangetrokken wordt.
Je zou niet de eerste liefhebber zijn die na een middag parkeerplaats aanvegen met zijn awd stilstaat, gebruik het vermogen om dit voor elkaar te krijgen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Nu ben ik al helemaal geen handremtrekker. Deed ik met de BMW altijd met het gas, veel leuker.
Dit was voor mij toen ik nog op de middelbare school zat een droomauto. Daarna toch meer gek geworden van het merk BMW vanwege de 6 cilinders en de achterwielaandrijving. Maar eentje helemaal naar m'n zin is gewoon veeeeeels te duur. En eigenlijk is dit gewoon veel leuker. Meer dan genoeg vermogen en toch een behoorlijk luxe auto. En best exclusief. Het interieur is echt werkelijk nog in nieuwstaat.
Bochtenwerk wil ik het ook wel tegen je opnemen hoor, je staat er versteld van wat een set koni demper en veren met je ax doet + een setje goeie klevers. zeg niet dat ik sneller ben hoor maar wil het zeker wel proberen. daar ben ik niet vies van
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
Een impreza..laat mijn vriend het maar niet horen...die heeft er ook een gehad. Dat zijn gave auto's. Als je de straatversie van de rally hebt kun je ook door blijven rijden als je een stukkie berm moet nemen.
Het is inderdaad zo een rally afgeleide impreza. Erg korte verzetten van de versnellingsbak, sportstuur, kuipstoelen, 211 pk en 290 Nm koppel. En de All Wheel Drive.
hm ik weet dat het heel hard trekt maar dacht altijd dat die dingen 260 pk hadden ofzo valt me wel een beetje tegen onze cx 2.5 gti turbo 2 heeft net zoveel koppel:S
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI