Weet er iemand of het (1)te doen is en (2) veel werk is om het stuur en pedalen, enz.. naar links te bouwen van een engelse (rechtsgestuurde) ax ?
Ik heb het al bij een mini gedaan en dit gaat makkelijk en snel omdat het paneel van een mini voorzien is van aangeduide plaatsen waar stuurhuis en pedalenbox moet komen. Maar hoe zit dit bij de ax?
Ombouw van rhd naar lhd (uk ax)
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
Ombouw van rhd naar lhd (uk ax)
De vraag in het leven is: Gaan we door of slaan we af?
Maar voor de meesten is het: Slaan we door of gaan we af?
poeh leuke vraag..
die uitsparing zit er iig niet..
maar volgens mij zijn de rechts gestuurde gewoon aangepaste links gestuurde..
er is namelijk anders geen ruimte voor de rembekrachtiger en stuurinrichting enzo.. ik zou zeggen
bezoek www.axownersclub.co.uk eens, volledig lidmaatschap is niet gratis, maar wellicht dat je wat foto's onder de kap kan vinden??
ik zou m trwns altijd rechtsgestuurt laten als je gaat slalommen/circuit rijden, of is dat met deze niet de planning?
die uitsparing zit er iig niet..
maar volgens mij zijn de rechts gestuurde gewoon aangepaste links gestuurde..
er is namelijk anders geen ruimte voor de rembekrachtiger en stuurinrichting enzo.. ik zou zeggen
bezoek www.axownersclub.co.uk eens, volledig lidmaatschap is niet gratis, maar wellicht dat je wat foto's onder de kap kan vinden??
ik zou m trwns altijd rechtsgestuurt laten als je gaat slalommen/circuit rijden, of is dat met deze niet de planning?
-
- AX Master Spammer
Gewoon rechtsgestuurd door het verkeer heen karren kan toch ook. Tis alleen effe wennen
Ik denk overigens niet dat het te doen is. Afgezien van overige technische dingen zou je al een heel ander dash moeten inbouwen, en dan passen alle kabels al niet meer. Dus kabelboom verwisselen. En dat wil je echt niet
Ik denk overigens niet dat het te doen is. Afgezien van overige technische dingen zou je al een heel ander dash moeten inbouwen, en dan passen alle kabels al niet meer. Dus kabelboom verwisselen. En dat wil je echt niet
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- AX liefhebber
Voor het circuit zou het idd nog te doen zijn, maar slalom is mij te veel schakelen en dat doe ik toch het liefst met het stuur links. Motorruimte is iig hetzelfde als bij ons. Net zoals de mini trouwens.
De vraag in het leven is: Gaan we door of slaan we af?