Nou zal ik hem eens uitleggen. Het is een grapje. Jij generaliseert vervolgens zeg ik dat je niet zo moet generaliseren omdat surinamers (mogen ook andere bevolkings en/of beroepsgroepen zijn bv ijslandse zonnebankhouders, midden afrikaans rubberbootjes verkopers noem maar op) dat ook altijd doen. Waarmee ik dan weer op lakonieke wijze generaliseer.Gideon wrote:ben je een surinamer dan? nooit geweten
Ramen blinderen
Moderators: Rock's, webmasters
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Spaster Mammer
Goeie maat van me werkt voor de politie (Robin, sommigen van jullie hier kennen 'm wel, gozer die zelf Golf VR6 rijdtGideon wrote:Haha als jij politie agent zou zijn zou je waarschijnlijk in een vectra rijden, moet je me eerst wel pakken voordat je me een bon uit kunt schrijven. Je kan niet met ze en je kan niet zonder ze dat ik een betere uitspraak. Heb ik dat gezegt dan dat ik de dingen wil doen die de politie doet? Nee, ik vind het alleen lullig dat de mensen er voor bekeurd worden terwijl ze zelf. het ook doen. Zoals ik eerder al zei het dat machtsmisbruik, ik dacht dat je dat wel zou begrijpen maar blijkbaar lees je niet wat ik zeg, tuurlijk politie hebben we ook wel nodig, maar denk je dat je respect opbouwt als een politie agent staat te pissen en vervolgens schrijft ie een bon uit omdat iemand anders staat te pissen? Leuk voorbeeld aantal jaar geleden was op televisie (ik geloof wegmisbruikers) agenten stonden ergens te flitsen en ging naar huis en vervolgens op hetzelfde traject rijden ze zelf 180-190, de KLPD, reed om de 3 uur de parkeergarage op nieuw in omdat ze geen parkeerkaartje wilden kopen, de voormalige voorzitter van 3VO, loopt tegen iedereen te bazelen dat we netjes moeten rijden, dat er veel ongelukken gebeuren door te hard rijden bla bla bla... maar hij is zelf door een camera ploeg op de snelweg achterna gezeten en hij reed geen 120 zoals je waarschijnlijk wel weer. denk je dat de mensen je dan nog serieus nemen, denk je dat je dan respect opbouwt? Hoe denk je dat de nederlandse bevolking daar op reageert, dat voorbeeld van de voorzitter van 3VO, zo is de politie ook hoor, iemand bekeuren voor te hard rijden en zelf ook te hard rijden. Ach ja jou papa heeft je zeker nog geleerd; ''De Politie Is Je Beste Vriend''
Brutus tijden veranderen jonge politie is niet zo meer als dat ze vroeger waren. Nooit verw8 dat sommige mensen nog zo naief kunnen zijn. Politie agenten zijn 1ste klas schoften jonge ze naaien je waar je bij staat, als jij dat nou nog niet door hebt dan weet ik het niet meer

M.a.w.: Misschien wordt het tijd dat jij een agent eens persoonlijk leert kennen Gideon, dan is het niet meer zo'n ver van je bed show en kan je die mensen ook respecteren om wat ze doen.
-
- Beginnend AX liefhebber
Mijn zus is motoragente. Maar beslist geen mierenneuker! Ik heb respect voor het werk wat ze doet. En dat is veel meer dan mensen wie te hard rijden aan de kant zetten.
Het belangrijkste is:
De ene agent is de andere niet. Je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren. Er zijn zoveel goede agenten maar er zitten er altijd wel een paar tussen wie er op kicken om het hele wettenboek uit het hoofd te leren en deze zeer zeer strikt te controleren. Tjah en iedereen komt wel eens zo'n agent tegen.
Het belangrijkste is:
De ene agent is de andere niet. Je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren. Er zijn zoveel goede agenten maar er zitten er altijd wel een paar tussen wie er op kicken om het hele wettenboek uit het hoofd te leren en deze zeer zeer strikt te controleren. Tjah en iedereen komt wel eens zo'n agent tegen.
ik heb het er niet eens over de agenten die voor elk dingetje een bekeuring opschrijven, dat is nou eenmaal hun werk. waar ik een hekel aan heb zijn de agenten die boven de wet denken te staan
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI
Now driving a AX 1.0E

nee ik kan niet goed tegen joints daar ga ik vreemde dingen van doen en na een half uur lig ik te slapen 

Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI
Now driving a AX 1.0E

waterpijp wel joint voor mij niet. maargoed ik zit nu aan de Whiskey Cola
Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI
Now driving a AX 1.0E

jemig gideon...
jij generaliseert echt als de nete... ??n keer iets op tv zien en direct alle agenten zijn zo...
Jij komt slechte agenten tegen en dus zijn ze allemaal zo? Tja.. kijk eens verder dan je neus lang is.. !
Denk eens goed na.. over wat Kevin zei.. zodra je iemand leert kennen... dan toon je wel respect voor zijn/haar werk.. ook al KAN die persoon er misbruik van maken...
I'll rest my case.. en dan moet je vooral nog even melden dat je waarschijnlijk meer boetes hebt binnengehaald dan iedereen hier samen... Ik ben trots...
jij generaliseert echt als de nete... ??n keer iets op tv zien en direct alle agenten zijn zo...
Jij komt slechte agenten tegen en dus zijn ze allemaal zo? Tja.. kijk eens verder dan je neus lang is.. !
Denk eens goed na.. over wat Kevin zei.. zodra je iemand leert kennen... dan toon je wel respect voor zijn/haar werk.. ook al KAN die persoon er misbruik van maken...
I'll rest my case.. en dan moet je vooral nog even melden dat je waarschijnlijk meer boetes hebt binnengehaald dan iedereen hier samen... Ik ben trots...

je leest weer niet Brustus ik zei meer boetes dan de meesten hier samen, niet iedereen, ik vind 2400 euro aan bekeuringen vrij veel jij niet? dat is 200 per maand
Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI
Now driving a AX 1.0E

als we toch
gaan:
Ik ben wel eens onterecht door de politie tegen de grond geslagen.Was op een feestje en liep naar mijn scooter toe omdat ik naar huis wou gaan, opeens schreeuwde een agent tegen mij: "wegwezen!: ik zei dus "wat is er aan de hand?" en voor ik het wist had ik een knuppel in me maag en lag ik op de grond. Bleek dat er een klein opstootje was geweest waar de politie extreem op reageerd en op iedereen die in de buurt was stond in te meppen ongeacht wat dan ook.
Later nog terug geweest voor uitleg over de situatie (buik was compleet blauw geworden), kreeg ik te horen dat ik niet moest zeuren en er hard van zou worden, beklaag doen had ook geen nut omdat ze zogenaamd niet konden achterhalen welke agenten er op dat moment waren.
Dus de politie is mijn beste vriend absoluut niet meer en elke keer als ik in mijn auto rij en politie voorbijkomt word ik enorm zenuwachtig ondanks dat ik weet dat er niks aan de hand is.
Maar dat betekend niet dat ik ze allemaal over een kam ga scheren en ga bleren dat alle agenten eikels zijn enz, er zitten zat goede tussen.

Ik ben wel eens onterecht door de politie tegen de grond geslagen.Was op een feestje en liep naar mijn scooter toe omdat ik naar huis wou gaan, opeens schreeuwde een agent tegen mij: "wegwezen!: ik zei dus "wat is er aan de hand?" en voor ik het wist had ik een knuppel in me maag en lag ik op de grond. Bleek dat er een klein opstootje was geweest waar de politie extreem op reageerd en op iedereen die in de buurt was stond in te meppen ongeacht wat dan ook.
Later nog terug geweest voor uitleg over de situatie (buik was compleet blauw geworden), kreeg ik te horen dat ik niet moest zeuren en er hard van zou worden, beklaag doen had ook geen nut omdat ze zogenaamd niet konden achterhalen welke agenten er op dat moment waren.
Dus de politie is mijn beste vriend absoluut niet meer en elke keer als ik in mijn auto rij en politie voorbijkomt word ik enorm zenuwachtig ondanks dat ik weet dat er niks aan de hand is.
Maar dat betekend niet dat ik ze allemaal over een kam ga scheren en ga bleren dat alle agenten eikels zijn enz, er zitten zat goede tussen.
nou laat ik het zo zeggen er zullen vast een paar goeie tussen zitten maar de meesten zijn eikels
Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI