nopeq01z wrote:die veren zijn neit gelijk hekakanox wrote:Klein beetje geklust vandaag... een koplampje schoongemaakt en 106 poten vergeleken met AX veren.
Kevin aka kakanox
Moderator: webmasters
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
met ons is 't lekkergertjuh wrote:Jij ook nog gelukkig nieuwjaar kevin.
Hoest verders?
Zo te zien weer lekker aant knutselen en heeft ellen er ook eentje, lache man.
Spreek je nog wel, mzzllss
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
Nou,
even een korte update. Meer vaste AXen wordt het voorlopig niet, wel wordt er binnenkort een BX 19 GT gestald die opgeknapt moet worden tot autobahnracer aka koppelbeer. Eerst even wachten tot de AXjes allebei goed lopen en redelijk af zijn. Voorlopig blijft mijn AX dus braaf 1.4i, aangezien er nu meer is om op te concentreren. In de toekomst zal er wel iets motorisch gaan gebeuren aan deze auto, wat precies laat ik voorlopig nog even open.
Eerst maar eens APK, rijden en... nieuwe bandjes! Die zijn vandaag nl. binnengekomen. Heb nu een stapeltje in de woonkamer:

Vind de GT Champiro's er erg netjes uitzien, mooi profiel! Morgen ga ik ze monteren & balanceren en daarna op naar de sloop voor de laatste resterende onderdeeltjes.
even een korte update. Meer vaste AXen wordt het voorlopig niet, wel wordt er binnenkort een BX 19 GT gestald die opgeknapt moet worden tot autobahnracer aka koppelbeer. Eerst even wachten tot de AXjes allebei goed lopen en redelijk af zijn. Voorlopig blijft mijn AX dus braaf 1.4i, aangezien er nu meer is om op te concentreren. In de toekomst zal er wel iets motorisch gaan gebeuren aan deze auto, wat precies laat ik voorlopig nog even open.
Eerst maar eens APK, rijden en... nieuwe bandjes! Die zijn vandaag nl. binnengekomen. Heb nu een stapeltje in de woonkamer:

Vind de GT Champiro's er erg netjes uitzien, mooi profiel! Morgen ga ik ze monteren & balanceren en daarna op naar de sloop voor de laatste resterende onderdeeltjes.
-
tank_driver
- AX Master

-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
tank_driver
- AX Master

Idd mooie bandjes en ik denk dat het met de grip wel goed zit, ik had onder mijn 106 xsi banden van het merk Kelly....... maar prima grip hoor en heel goed bestand tegen aqua-planning 
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Ik heb ze in het echt gezien, niet slecht!
Nog bedankt voor je hulp Kevin!
Nog bedankt voor je hulp Kevin!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
bandjes zijn erom gelegd door iemand die ws te ver weg zit voor jou... Harry v/d Kraats in Nijkerk. Wel een hele schappelijke vent, en hij heeft het gefixt voor 7,50 per (lichtmetalen) velg.
Ze liggen nu klaar in de schuur, maar ik heb ff geen cash om de rest v/d onderdelen te kopen.
Vandaag wel het front verder in elkaar gezet, heel gepriegel omdat natuurlijk niet alles op de millimeter recht is. Heb ook een kapotte koplamp (moet m'n oude lampje maar terug kopen van Browny vrees ik
). De bumper ga ik morgenavond even precies stellen, de steunen hangen er nu maar losjes aan enzo. Ook zit de ECU nog steeds niet goed waardoor de motorkap aan 1 kant niet lekker sluit, alhoewel deze ECU er toch uit gaat. Maar goed, Ellen heeft even wat foto's gemaakt:

M'n bijdehante bek moest ook weer eens op de foto
Oh ja, Foxhunter kwam ook nog ff langsrijden, moest ff z'n zussie afzetten bij d'r vriendje (hier om de hoek, bleek
). Meteen maar ff een aanlopend stukje metaal van z'n RV scherm afgedremeld.
Ze liggen nu klaar in de schuur, maar ik heb ff geen cash om de rest v/d onderdelen te kopen.
Vandaag wel het front verder in elkaar gezet, heel gepriegel omdat natuurlijk niet alles op de millimeter recht is. Heb ook een kapotte koplamp (moet m'n oude lampje maar terug kopen van Browny vrees ik
M'n bijdehante bek moest ook weer eens op de foto