Waarom wordt hier zo apart gemod?

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

citro-power wrote:
Joost wrote:dan nog gelden er (forum/club) regels waar eenieder zich aan moet houden.


Vind ik ook.

Ik kan me overigens wel voorstellen dat iemand redelijk gefrusteerd raakt als hij of zij geen duidelijk antwoord krijgt op een handeling van een moderater. Maar ik ben het er niet mee eens om het dan maar gewoon op het forum te gooien.
Dat is namelijk niet echt bevorderlijk voor de goede sfeer die hier toch over het algemeen hangt.


Ik weet zeker dat iedere moderator een goed argument heeft om iets te verwijderen of bij te schaven. Ik ben het zelf ook enige tijd geweest en bij twijfel schakelde ik gewoon iemand anders in. Ik durf wel te zeggen dat het een hele klus is zo'n forum van onzin vrij te houden en dat er hier of daar wel eens wat verdwijnt, tja that's a part of it. We zijn mensen en fouten worden overal gemaakt...

Ben je het er niet mee eens of kun je geen respect opbrengen voor mensen die veel tijd in jouw onzin-berichten steken, ga dan zeker niet zulke topics openen, want dan ben je voor mij gewoon een....

p.s. No offense Arn? lucht even zijn hart
Freude am Fahren.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Na een week hard werken (ja dat kan als werkloze!) lees ik met grote ogen dit topic door...

en ik betreur dit toch echt.. Meest erge is dat er toch bij sommige reacties nog wel even een steek na word gegeven..

IK heb inmiddels het idee dat voor sommige(n) het een hele eer en macht is om Moderator te zijn...Zonde..

Ik zit er eigenlijk vanaf het begin al bij en moderate maar wat rond naar eigen inzicht of wat binnen het bestuur word besloten/besproken!

Meer wil ik er eignelijk ook niet aan vuil maken in dit onderwerp! :)

ZX1.4i
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 355
Joined: TueAug16, 2005 1:23:20 AM

Post by ZX1.4i »

Sander wrote:Verhaal van Sohail. Overal op het forum kwamen berichten van 1 en dezelfde sleutelmeeting. Soms 2 keer in 1 topic. Toen dit werd weggehaald door een moderator kwam er een hoop gezeur op gang. Als je keer op keer hetzelfde bericht post wordt het op een gegeven moment weggehaald, als je een bericht dubbelpost wordt het weggehaald, als je dingen zegt die niet door de beugel kunnen wordt het weggehaald. Dat houd het forum overzichtelijk netjes en redelijk utopisch voor bijna iedereen. De eindbeslissing ligt bij de moderators en uiteindelijk het bestuur ook als een lid het hier niet mee eens is.

persoonlijke noot. Wat een hoop gezeik over het feit dat iemand het er niet mee eens is dat zijn bericht verwijderd is.

Ik word zojuist door iemand op dit draadje gewezen, hierbij mijn mening.

Je had op zijn minst eerst een PB/email kunnen sturen voor je ging vegen, wat er nu gebeurt is word blijkbaar niet alleen door mij gezien als machtsvertoon. Ja er zijn regels en wil je die strikt naleven dan moet je een ambtenaar ofzo worden. Er is hier een beslissing gemaakt en men blijft daar koppig aan vasthouden, dat is geen sportieve houding.

Ik help mensen uit de nood met hun AX voor niets, enkel de brandstofkosten, denk je dat ik rijk word van 2 tienjes brandstofgeld als ik op en neer rij naar Arnhem ofzo? Enig idee wat mijn wagen aan vaste lasten en onderhoud kost, om maar te zwijgen van al het (Citroen speciale) gereedschap wat in de kofferak ligt. Verder geef ik een hoop nuttige adviezen, soms word iemand compleet de andere kant op gestuurd als hij een probleem heeft. Met deze inzet voor de AX rijders hier verwacht ik iets meer respect dan effe een bericht wissen en je achter de regels verschuilen.

Ik ben zoals sommigen het weten Mod op het Citroen-Forum, daar zijn we een team van 10 man jong en oud gemixt, en overleggen we eerst en sturen we iemand een PB voor we abrupt tot actie overgaan.

In de topics waarin ik iemand opriep om naar die meeting te komen zag ik verder geen nuttige oplossingen meer staan. En ik kan niet overal naartoe rijden en op straat met het koude weer gaan sleutelen, hoe graag ik het ook zou willen. Mijn bedoeling was ook dat ik die mensen daar zou helpen. Op het Citroen-Forum roept men ook leden op die problemen hebben om naar een aanstaande sleutelmeeting te komen, niet iedereen ziet die aankondiging staan of kijkt daar.

De grote organisator/supermonteur KrazyV8Wuppo is inmiddels ook op de hoogte van dit gebeuren, zijn reactie per email is duidelijk:
Aanpassen of axen bennen nie welkom tenzij ze member zijn van dat andere forum..
En hier ben ik het volledig mee eens.

Tenslotte wil ik nog melden dat Joost en ik per email e.e.a. hebben doorgesproken, voor de volgende keer overleggen we eerst.

En als er lui zijn die het nog steeds gezeik vinden ipv iets waar serieus over gepraat moet worden, dan hoor ik dat graag, met een duidelijke onderbouwing. Dan trek ik me echt terug uit dit forum en mag iedereen echt lekker zelf zijn koppakking, koppeling of wat voor problemen dan ook oplossen.
Xantia 1.9D Sensation (Import)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik denk dat iedereen recht heeft op zijn eigen mening, ook al weet deze persoon niet alles van het gebeuren af.

meningen van een aantal personen er toe laten lijden dat je je terugtrekt van het forum vind ik hierdoor ook niet de juiste beslissing.. we zijn nu eenmaal met veel en niet iedereen kan eenzelfde mening hebben.

we weten dat je veel voor leden en niet leden gedaan hebt, dit wordt ook zeer gewaardeerd en gerespecteerd, op dit gebied heb je je respect meer dan genoeg verdient. Echter kunnen we er natuurlijk niet omheen dat de regels (die wellicht hierin te krap waren) zoals opgesteld dan nog steeds hetzelfde blijven.

dat het niet goed gegaan is zijn we het echt allemaal wel over eens en dit zal er zeker toe lijden dat sommige dingen iets anders gemodd worden. Dus in dat opzicht is er zeker van geleerd.

ik denk dat we er verstandig aandoen om hier een punt achter te zetten en weer proberen de draad op te pakken.
hierom wil ik dan ook graag voorstellen een slotje hierop te zetten, ik kan dit zelf ook, maar ik wil even weten of de rest het daar ook mee eens is.
Image

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

mee eens marc over dat slotje.

Ik heb het hele draadje ook nog eens door gelezen en toch is mijn mening dat we elkaar met respect als mensen moeten behandelen ook elkaars berichten, in een mondelinge discussie laat je een ander ook uitpraten. en in ons achterhoofd houden dat we elkaar mischien ooit in de toekomst eens hard nodig zullen hebben voor een AX of anders.

hopelijk komt iedereen naar de zomermeeting die vast wel georganiseert zal worden door het bestuur, dan kunnen we elkaar eens een goeie groeps knuffel geven :fluffle maar dat is een ander 18+ topic haha
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Hier wil ik als lid en regelmatig forumlezer graag een toevoeging op maken:
Ik constateer nu een conflict wat ik erg jammer vind; enerzijds is er een forum waarvan ik vind dat het prima onderhouden wordt, anderzijds zijn er leden die er onvrede hebben bij de manier waarop er gemod wordt.

Uiteindelijk gaat het om ??n ding: onze double chevron op de weg houden!
En van alle betrokkenen in deze discussie lijkt mij dat dat voorop staat. Ik zou het heel jammer vinden als er nu tussen leden conflicten ontstaan die tot een splitsing of verwijdering leiden.

Kom op, onze aandacht moet gaan naar de AX, niet naar dit geouwehoer!
:fluffle
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Ik denk dat het openen van dit topic voor sommigen misschien voor sommigen als een steek na heeft gevoeld, maar soms moet het even knallen om het clubje bij elkaar te houden.

Uiteindelijk is Sohail hier blijkbaar weer te vinden, en daar ben ik erg blij om.

Ook weet iedereen nu weer wat we aan elkaar hebben volgens mij, en dat was uiteindelijk de bedoeling van het hele verhaal.

Dames & heren, wat mij betreft ook: Slotje dan maar?

:music

KMvrtr
AX Master
AX Master
Posts: 1090
Joined: FriSep12, 2003 9:21:33 PM
Location: Almere

Post by KMvrtr »

kakanox wrote:
Dames & heren, wat mij betreft ook: Slotje dan maar?


Ja, graag!
:)

ZX1.4i
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 355
Joined: TueAug16, 2005 1:23:20 AM

Post by ZX1.4i »

q01z wrote:Echter kunnen we er natuurlijk niet omheen dat de regels (die wellicht hierin te krap waren) zoals opgesteld dan nog steeds hetzelfde blijven.

dat het niet goed gegaan is zijn we het echt allemaal wel over eens en dit zal er zeker toe lijden dat sommige dingen iets anders gemodd worden. Dus in dat opzicht is er zeker van geleerd.

Duidelijk verhaal, hier kan ik me in vinden.

Voor de volgende sleutelmeeting zullen we dan eerst overleggen hoe we het gaan aanpakken.
Ik heb me hard voor gemaakt om de AX-club bij die sleutelmeetings te betrekken, men vond dat harstikke leuk AXen erbij.
Tot nu toe zijn het de BXen en enkele Xantia's die de boventoon voeren op de meetings.

Mag verder een groot hangslot op :wink:
Xantia 1.9D Sensation (Import)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Het is gewoon allemaal vreselijk overtrokken en uit de hand gelopen. Ik stel voor dat we elkaar allemaal een dikke knuffel geven en gewoon weer lekker verder gaan met autootjes op de weg houden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

topic zal over enkele dagen opgeschoond verdwijnen om er de laatste hoop zand over te gooien.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Locked