die chevrons.. op je motorkap.. dat is gewoon open met wat gaas erachter? kan het niet goed zien.. (men zegt dat mijn monitor dood aan het gaan is)
Mijn complimenten..
Nee het is gewoon open, ik houd niet zo van gaas (achter bumpers enzo, jak!) er zit al gaas achter me citro?ntekentje en achter die streepjes aan de zijkanten. Ik moet nog ff kijken wat het mooiste is voor die luchtinlaten maar ik denk dat er geen gaas achter komt.
mag ik nog 1 tipje geven haal een saxo achterwissertje voor op je achterruit.
Bedankt voor de tip, voor een de voorkant schijnen die wissers van fiat of een of andere lancia te passen, die hebben ze bij ons in de buurt ergens voor 35,- per stuk. Voor de achterkant had ik nog niks.
mag ik nog 1 tipje geven haal een saxo achterwissertje voor op je achterruit.
Bedankt voor de tip, voor een de voorkant schijnen die wissers van fiat of een of andere lancia te passen, die hebben ze bij ons in de buurt ergens voor 35,- per stuk. Voor de achterkant had ik nog niks.
gaatjes van een italiaan zijn kleiner en moet je opboren. iets om rekening mee te houden.
Roy, op de wintermeeting hebben we nogal wat foto's gemaaakt van jouw waanzinnig mooie blauwe AX, en met name een aantal details van de spiegels, motor kap en voorschermen.
In werkelijkheid ziet het er nog mooier uit dan op de foto's.
Jo, met wel materiaal heb je dat plaatje gemaakt voor je assebak ??
Bij mij is die er ook uit, maar daar komen bij mij schakelaars voor neon en leds enzo.
Maar nu is dat in hout en is niet mooi, dus uit welk mateiraal heb jij et gemaakt ??