Waarom wordt hier zo apart gemod?

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 484
Joined: SatMar19, 2005 2:13:55 AM
Location: Amstelveen
Contact:

Post by Mekkio »

q01z wrote:maar wellicht komt het nog een keer naar voren in een overleg.


Dat laatste hoop ik van wel :)
Anders heeft zo'n topic nooit zin ;)

Merk et ook vaak op werk. Kaart je dingen aan die nie goed lopen, wordt er vervolgens nix aan gedaan :?

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Ik heb geen AX meer,...... en ik heb nog niets gemerkt van het zwarte schaap gebeuren (komt misschien omdat ik er al zo lang bij ben, of omdat ik gewoon een fijne vent ben :pukeright: )
Ik ben ook lid van 6 andere (andere merken) clubs waar ik ook geen zwart schaap ben....

MAAR,....... als er 1 club vriendelijk is dan is het deze wel !!!!!!!!!!!!........ soms krijg ik er zelfs kippenvel van, dit is iets om trots op te zijn, en ik vindt dat we dit moeten houden......Moderators....keep up the good work !
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Rock's wrote:Ik heb geen AX meer,...... en ik heb nog niets gemerkt van het zwarte schaap gebeuren (komt misschien omdat ik er al zo lang bij ben, of omdat ik gewoon een fijne vent ben :pukeright: )
Ik ben ook lid van 6 andere (andere merken) clubs waar ik ook geen zwart schaap ben....

MAAR,....... als er 1 club vriendelijk is dan is het deze wel !!!!!!!!!!!!........ soms krijg ik er zelfs kippenvel van, dit is iets om trots op te zijn, en ik vindt dat we dit moeten houden......Moderators....keep up the good work !


Ik ben het volledig met je eens. Een grote club met forum is natuurlijk gebonden aan regels. Anders is het gewoon niet te overzien en wordt het een puinzooi.

Ik vind dat de modder-eeters :wink: en het bestuur goed werk doen, voor je klaar staan als er iets is en altijd wel proberen te helpen.

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

na 3 posts in dit topic ben ik afgehaakt met lezen. Wat een gedoe! Ik vind het er hier prima aan toe gaat!

Je moet je bedenken dat de moderators onwijs veel tijd stoppen in onze forum-hobby. Zonder hen geen forum.

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Ik denk dat bijna alles hier inmiddels wel zo'n beetje gezegd is.

Ik wil er alleen aan toevoegen dat mensen het niet persoonlijk op hoeven te vatten als hun bericht verplaatst of verwijderd wordt. Dat gebeurt om het forum netjes en overzichtelijk te houden en wordt gedaan in het belang van iedereen, en niet expres ten nadele van die ene persoon.

Ook ik ben van mening dat dit een leuk en gezellig forum is. Vergelijk de sfeer hier eens met bijvoorbeeld die op Fok!
Ook van mij worden zo nu en dan berichten verwijderd. Ik zie dat niet als persoonlijke aanval, maar als taking one for the team: mijn offer voor een leuk en gezellig forum.

Ik hoop dat we nog lang en gelukkig mogen blijven forummen hier! :)
Kijk uit, een Cactussssss

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

geweldig overzichtelijk forum is dit pluim voor de modders en dan te bedenken dat dit een gratis club is :shock: wat wil je nog meer :?:
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Eriks wrote:Je moet je bedenken dat de moderators onwijs veel tijd stoppen in onze forum-hobby. Zonder hen geen forum.


Zonder verder commentaar, wil ik me hier van harte bij aansluiten :!: :!:

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

q01z wrote:mekkio, ik ben het gedeeltelijk met je eens..
idd zie ik ook vaak berichtjes van mensen richting mensen zonder AX.. we hebben hier een vrij open beleid qua auto's, dus we moeten ook iedereen verwelkomen.. dat hier af een toe een opmerking over valt is natuurlijk logisch en dat niet iedereen itneresse op kan brengen voor alle auto's, lijkt me ook vanzelfsprekend. Dat kan ik neit eens voor alle AX-en :oops:
echter als je ons daarin vergelijkt met andere autoclubs, doen we dat zeker niet slecht.. ik ben bij 3 verschillende peugeot clubs verwijderd omdat ik een AX had.. bij het astragsi forum kreeg ik gelijk een berichtje waarin ik mezelf moest verantwoorden.. nah dan doen we het hier nog niet zo slecht..

over het 'sohail' verhaal, wees niet getreurd, ook wij vonden het jammer dat het zo ging en naar alle waarshcijnlijkheid komt sohail gewoon weer terug, dat hopen wij athans. Het is echter niet zo dat Sohail ten tijden van de hier geplaatste mail nog niet wist waar het over ging, maar dat hier wat meer overleg over had mogen zijn, tsja, dat weten wij nu achteraf ook.

Er worden idd door de moderators veel berichten verwijderd of soms aangepast/verplaatst. helaas is het voor ons niet altijd helemaal duidelijk wat de bedoelingen vd poster zijn, er staat in de 'faq' van het verkoop gedeelte dat posts als 'tsja als ik het geld had' inprincipe niet horen, dus die worden verwijderd (inrelevant, zelfde als posts 'wow die is mooi' of 'eeks, die raak je nooit kwijt') al zou de verkoper op jou bericht nog kunnen reageren met een lagere prijs.

laten we het er maar op houden dat ook moderators mensen zijn, en dat ook wij zeker wel eens een fout maken of iets verkeerd inschatten..

maar we doen ons best! ;)

overigens wilde ik wel even namens bestuur/moderators iedereen met enige input in dit topic hiervoor bedanken, postief of negatief, we zullen het zeker meenemen in onze manier van werken, niet alles zal toegepast worden, maar wellicht komt het nog een keer naar voren in een overleg.


Dit is de reactie die ik gehoopt had te bereiken.

Heren: bedankt.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

mooi dan hebben we dat ook bereikt
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Mag er dan nu een slotje op ? :lol: , of gaan we nog meer kontlikken bij de moderators :lick

:alienfinger :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

he ik begon het net fijn te vinden...... :?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

oh jou had ik nog niet gehad sander :P :fluffle
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

haha, nou, alle modjes een kusje dan...

en niet meer zo kinderachtig modden :!:

:lol:

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

ik zeg verder niets.. Maarr... Wees zuinig op mensen die zelden zijn, en waar je echt wat aan kan hebben... Geld niet alleen over het forum, maar over het algemeen in het hele leven!!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

kakanox wrote:haha, nou, alle modjes een kusje dan...

en niet meer zo kinderachtig modden :!:

:lol:


... en geen kinderachtige uithalen meer naar de AX-club in het algemeen.
Freude am Fahren.

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Idd. Ik vind dat als iemand een probleem heeft met de manier van modder-eten :wink: , hij of zij ook even een PB naar een van de moderaters kan sturen met de vraag om verduidelijking. Ik denk dat dat beter werkt dan je frustraties hierover op het forum te gooien.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

citro-power wrote:Idd. Ik vind dat als iemand een probleem heeft met de manier van modder-eten :wink: , hij of zij ook even een PB naar een van de moderaters kan sturen met de vraag om verduidelijking. Ik denk dat dat beter werkt dan je frustraties hierover op het forum te gooien.


even ter info: er is wel gemaild over dit probleem, meerdere malen al. als je dan als gebruiker niet het gevoel hebt dat het iets uithaalt, ga je en publique...

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

kakanox wrote:
citro-power wrote:Idd. Ik vind dat als iemand een probleem heeft met de manier van modder-eten :wink: , hij of zij ook even een PB naar een van de moderaters kan sturen met de vraag om verduidelijking. Ik denk dat dat beter werkt dan je frustraties hierover op het forum te gooien.


even ter info: er is wel gemaild over dit probleem, meerdere malen al. als je dan als gebruiker niet het gevoel hebt dat het iets uithaalt, ga je en publique...


dan nog gelden er (forum/club) regels waar eenieder zich aan moet houden.

offtopic
blijft het zo dat jij niet het hele verhaal kent en dus bovenstaande ongegrond is. Ken je het zo wel dan wordt er nu een tekst verdraaid.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

/edit: Joost beetje te duidelijke taal
Freude am Fahren.

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Joost wrote:dan nog gelden er (forum/club) regels waar eenieder zich aan moet houden.


Vind ik ook.

Ik kan me overigens wel voorstellen dat iemand redelijk gefrusteerd raakt als hij of zij geen duidelijk antwoord krijgt op een handeling van een moderater. Maar ik ben het er niet mee eens om het dan maar gewoon op het forum te gooien.
Dat is namelijk niet echt bevorderlijk voor de goede sfeer die hier toch over het algemeen hangt.

Locked