Joost (AX 11 FI, 2CV6, Honda CB900)
Moderator: webmasters
De voltmeter zit erin. Ik heb hem tegen het dak gemonteerd, naast de rij met knopjes, voor nog meer vliegtuigeffect. De meter is achter een schakelaar aangesloten op een constante plus-lijn. Misschien niet de allerhandigste manier, maar ik had geen geschakelde plus voorhanden in de dakunit. Ben allang blij dat het nu weer dicht past met al die draden daar...
Foto's:
De rij knopjes schakelt v.l.n.r. Voltmeter, Mistlampen v??r, Groene verlichting binnen v??r, Groene verlichting binnen achter.
En zoals beloofd nog een foto van het luchtfilter:
Let ook op de blinkend nieuwe carterontluchtingsslang!
Foto's:
De rij knopjes schakelt v.l.n.r. Voltmeter, Mistlampen v??r, Groene verlichting binnen v??r, Groene verlichting binnen achter.
En zoals beloofd nog een foto van het luchtfilter:
Let ook op de blinkend nieuwe carterontluchtingsslang!
Kijk uit, een Cactussssss
Eendje naar APK + remklauw reviseren gebracht.
Kon niet meteen (eigenlijk waren ze me vergeten).
Auto achtergelaten, naar station gebracht.
Ik in trein. Had ik de sleutel van die auto nog
2x45 minuten gewandeld om die sleutel alsnog af te geven
En toen met het OV terug... nog meer tijdverspilling.
Kon ik vanmiddag niet meer knutselen
Kon niet meteen (eigenlijk waren ze me vergeten).
Auto achtergelaten, naar station gebracht.
Ik in trein. Had ik de sleutel van die auto nog
2x45 minuten gewandeld om die sleutel alsnog af te geven
En toen met het OV terug... nog meer tijdverspilling.
Kon ik vanmiddag niet meer knutselen
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Whaha ik ben net thuis van de meeting (jaja, foto's volgen) en m'n vriendin zegt "hey er loopt iemand naar ons huis toe, wie is dat?"
Waren het wandelaars die een foto van de eend kwamen maken
Was ik toch even trots op m'n wagentje
Verder:
Donderdag geleerd hoe je koelvloeistof aftapt.
Vrijdag lekker gesloopt aan het interieur.
Vandaag het 1.4 injectiespul mooi glimmend schoongemaakt. Hopelijk durf ik het er van de week in te zetten
Waren het wandelaars die een foto van de eend kwamen maken
Was ik toch even trots op m'n wagentje
Verder:
Donderdag geleerd hoe je koelvloeistof aftapt.
Vrijdag lekker gesloopt aan het interieur.
Vandaag het 1.4 injectiespul mooi glimmend schoongemaakt. Hopelijk durf ik het er van de week in te zetten
Kijk uit, een Cactussssss
HOERA het 1.4 injectiespul zit er eindelijk op.
Eigenlijk alles vlekkeloos verlopen, dus ik zit even heel trots op mezelf te zijn
Autootje startte in 1x en deed het daarna gewoon goed. Net even een ritje benzinepomp gedaan en geen problemen gehad verder...
Ik ga vanmiddag of vanavond aan het werk met het beginnetje howto dat ik van CitRoel had gekregen. Ergens deze week hebben we er dan weer een howto bij...
Eigenlijk alles vlekkeloos verlopen, dus ik zit even heel trots op mezelf te zijn
Autootje startte in 1x en deed het daarna gewoon goed. Net even een ritje benzinepomp gedaan en geen problemen gehad verder...
Ik ga vanmiddag of vanavond aan het werk met het beginnetje howto dat ik van CitRoel had gekregen. Ergens deze week hebben we er dan weer een howto bij...
Kijk uit, een Cactussssss
Juh! Net een extra testritje ingelast (lees: ik had kunnen fietsen maar ging liever met de opgevoerde AX ) en ik merk duidelijk verschil. Ik voel 'm bij het wegrijden iets harder trekken, hij is net iets aggressiever zeg maar. Bij plankgas rammen valt het me eerlijk gezegd een beetje tegen, dat lijkt niet uit te maken, maar ik ben nog niet boven de 4000 toeren geweest met 'm dus een conclusie durf ik nog niet te trekken.
Het is een kwestie van durven inderdaad maar ook een beetje van weten waar je mee bezig bent, en voor dat laatste is het forum zo handig. Ik weet inmiddels ongeveer wat "erg" is en wat niet. Vloeibare pakking in je motor verbrandt wel bijvoorbeeld, maar als ik dat niet hier zou hebben gelezen zou ik hevig hebben getwijfeld of ik alles wel goed deed. Dat soort dingetjes
Het is een kwestie van durven inderdaad maar ook een beetje van weten waar je mee bezig bent, en voor dat laatste is het forum zo handig. Ik weet inmiddels ongeveer wat "erg" is en wat niet. Vloeibare pakking in je motor verbrandt wel bijvoorbeeld, maar als ik dat niet hier zou hebben gelezen zou ik hevig hebben getwijfeld of ik alles wel goed deed. Dat soort dingetjes
Kijk uit, een Cactussssss