Citro?nAXDriver wrote:LOL de BX heeft GEEN sproeikopje.. die heeft een slangetje waar 6 gaatjes verspreid in zitten.. vandaar de meerdere straaltjes
Ah, een slangetje wat onder je ruit loopt van de ene kant van de motorkap naar de andere, bedoel je? Hmmm, dat wist ik niet
nee, een slangetje op de ruitenwisser zelf. Werkt heel goed, heb het op een meeting eens mogen bewonderen.
Ah zo. Nou, dat klinkt toch best wel handig Waarom gebruiken ze dat dan niet in de huidige auto's? Nou jah, dan zal ik et misschien op deze meeting ook maar gaan bewonderen
Mekkio wrote:Ah zo. Nou, dat klinkt toch best wel handig Waarom gebruiken ze dat dan niet in de huidige auto's? Nou jah, dan zal ik et misschien op deze meeting ook maar gaan bewonderen
Ik ben er alleen zelf niet tijdens de aankomende meeting...
Het wordt me anders iets teveel van het goede. In Heerlen ben ik er iig wel
bij op het AXCLUB-weekend
Hoe zit het met achterruitenwissers?
Ik hoor Saxo, maar op de meeting gisteren zag ik de auto van Arthur en die heeft er (naar zijn zeggen) een C3-wisser op zitten (met een wisserblad van een 206)...
Past dat dan ook gewoon of moet je net als bij de Bravo-wisser bijv. dingen uitboren e.d.?
-) En zo'n wisser-motor achter, kan dat ook centraal worden gezet?
Neem aan dat dat anders is als voor, dus hoe moet je dat dan centraal zetten?
-) En de wisserarm voor gladmaken? Hij is al wel glad, maar Arthur had et over primer erop spuiten nadat hij gladgeschuurd is en spuit em in kleur en hij roest niet meer. Maar je kunt toch niet gewoon de primer gebruiken die je ook voor de bumpers gebruikt? En et schuurpapier? Kun je gewoon waterproofschuurpapier gebruiken voor the job?
Wisser type 1 weer Je hebt ook weer een nieuwere van kunstof die ronder is.
Die lancia/fiat wisser is idd wel vet maar past niet zomaar, gat daarvan is veel te klein..
Heb daarvan 1 liggen met een ax voet die tevens iets verlengd is zodat ie op de voorruit kan.
Die lancia/fiat wisser is idd wel vet maar past niet zomaar, gat daarvan is veel te klein.. Heb daarvan 1 liggen met een AX voet die tevens iets verlengd is zodat ie op de voorruit kan.
Past wel, alsof het ervoor gemaakt is. van een of andere lancia ypsilon
Die lancia/fiat wisser is idd wel vet maar past niet zomaar, gat daarvan is veel te klein.. Heb daarvan 1 liggen met een AX voet die tevens iets verlengd is zodat ie op de voorruit kan.
Past wel, alsof het ervoor gemaakt is. van een of andere lancia ypsilon
Maar heb je nou nog foto's dan? Je weet zeker ook nie welke Ypsilon pcies?
Figuur wrote: Eindelijk van die blije autostyle-wisser af Nu nog een voor achter
Zo heey dat ziet netjes uit, ik heb de ruitewisser arm van een Seat Ibiza uit de jaren '80 ofzo erop zitten, die is ook recht, maar deze van die lancia ziet er wel bruut uit, dus moet ik toch maar weer eens langs een sloop denk ik haha
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
Figuur wrote: Eindelijk van die blije autostyle-wisser af Nu nog een voor achter
Zo heey dat ziet netjes uit, ik heb de ruitewisser arm van een Seat Ibiza uit de jaren '80 ofzo erop zitten, die is ook recht, maar deze van die lancia ziet er wel bruut uit, dus moet ik toch maar weer eens langs een sloop denk ik haha
tank_driver wrote:gaaf van wat voor auto is da een lancia wattes???
Lancia ypsilon. De kans dat ze hem op de sloop hebben is denk ik klein, die auto is nog niet zo oud volgens mij. Er zijn meerdere types, ik weet niet welke ypsilon het is.
Das wel jammer dat ze niet zomaar voor het oprapen liggen, en van een nog rijdende ypsilon afhalen doe ik ook niet dus blijven opletten tot ik er een vind
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
Gisteren naar de sloop gegaan voor een saxo achterruitenwisser.
Hij zat nog vast aan het motortje, met lomp geweld werd er met een hamer opgeslagen, het ding viel uit elkaar, en nog ging ie niet los. Heb maar een nieuwe besteld voor 22,50 euro. Heb ik liever dan een krom beschadigd ding waar ze waarschijnlijk nog bijna net zo veel voor zouden vragen.