Hey hey....
Vandaag, zoals in m'n wie=wie te lezen is, lekker aan het prutsen geweest
Poging tot kleppen stellen (moer wilde niet los).
Poging tot olie verversen (carterplug wilde niet los).
Voltmeter aangesloten maar nog niet ingebouwd.
Carterontluchtingsslang stukgetrokken
Net, in het donker, nieuwe carterontluchtingsslang erop gezet en geprobeerd te starten. Ging niet. Gek h?, bougieskabels net teruggezet . Kabels er weer op, maar nu doet ie het nog steeds niet... Heb het idee dat het gaspedaal pas lager begint met 'werken'. Dus dat ie meer vrije slag heeft als het ware.
Iemand enig idee wat het kan zijn? Misschien verzopen tijdens poging tot starten zonder bougies Of iets met m'n gaskabel gedaan? Ik heb 'm alleen maar even aan de kant gelegd.....
Hulp is welkom
Start weer! (dus gooi maar dicht of weg)
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Start weer! (dus gooi maar dicht of weg)
Last edited by pcrodent on WedDec28, 2005 7:16:02 PM, edited 2 times in total.
Kijk uit, een Cactussssss
Doet het alweer!
Denk dat ie stiekem verzopen was...
Maar FYI: startmotor ging gewoon rond, hij leek telkens te starten, maar bedacht zich toen en deed het toch maar niet.
Benzine: zie niet in waarom die er niet zou zijn.
Vonk: bougieskabels zijn aangesloten...
Maargoed, hij doet het weer. Morgen even de ECU resetten en dat weer lekker karren
Topic mag dicht (of weg).
Denk dat ie stiekem verzopen was...
Maar FYI: startmotor ging gewoon rond, hij leek telkens te starten, maar bedacht zich toen en deed het toch maar niet.
Benzine: zie niet in waarom die er niet zou zijn.
Vonk: bougieskabels zijn aangesloten...
Maargoed, hij doet het weer. Morgen even de ECU resetten en dat weer lekker karren
Topic mag dicht (of weg).
Ja weet ik sinds de sloper. Drie hoeraatjes voor zelfstudie
Ik ga morgen bij licht even kijken.
Ik dacht net in het donker even dat slangetje vast te zetten. Lukte prima op gevoel. Alleen was het te donker om te zien dat de bougieskabels niet vast zaten (d'oh!).........
Morgen eens de gaskabel goed zetten. Nog weer meer te doen...
Ik ga morgen bij licht even kijken.
Ik dacht net in het donker even dat slangetje vast te zetten. Lukte prima op gevoel. Alleen was het te donker om te zien dat de bougieskabels niet vast zaten (d'oh!).........
Morgen eens de gaskabel goed zetten. Nog weer meer te doen...