Start motor draait D riem niet
Moderators: denny, vtspower, webmasters
het maakt toch verder geen zak uit wat er wel of niet gebeurt is?????
Feit is dat zijn krukas draait, en zuigers bewegen. Daarentegen staan zijn kleppen stil. Dan is de remedie normaal gesproken heel simpel: zoek een nieuw blok of een nieuwe kop. Wanneer dat ouwe blokkie eruit gelicht wordt, kun je eens kijken wat er nao aan de hand was.
Feit is dat zijn krukas draait, en zuigers bewegen. Daarentegen staan zijn kleppen stil. Dan is de remedie normaal gesproken heel simpel: zoek een nieuw blok of een nieuwe kop. Wanneer dat ouwe blokkie eruit gelicht wordt, kun je eens kijken wat er nao aan de hand was.
Ik wil slapend sterven, net als mijn Opa......
niet schreeuwend en huilend zoals zijn bijrijder!
Blaat het niet , dan schaapt 't niet
niet schreeuwend en huilend zoals zijn bijrijder!
Blaat het niet , dan schaapt 't niet
Tijno wrote:kLONK ALS OF ALLEN DE STARTMOTOR DRAAIDE verder geen raare geluiden!
dan zou je geluk kunnen hebben..
ik zou eens proberen wattie doet met een andere distributieriem! misschien is er verder niets kapot.. (natuurlijk wel ff kijken of je waterpomp nog draait en je spanrol niet vaststaat.. )
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Denk dat je niet hoeft uit te zoeken wat er mis is met je blokje en dat je beter gewoon een ander blokje op de kop kan tikken. Dat is in de meeste gevallen goedkoper bij een AX.
afhankelijk van waar je heen gaat en wat je koopt verschillende prijzen nogal:
1.1 Particulier = meestal < 100 euro
1.4 Particulier = ongeveer 150 euro
1.1 bij professionele sloper = 200-250 euro (met garantie)
1.4 bij professionele sloper = 300-350 euro (met garantie)
Dus... ik weet niet wat voor auto je precies hebt? Wat je bovenop de bovenstaande kosten sowieso nog kwijt bent is een nieuwe distributieriem + spanrol (zo rond de 70 euro voor een setje), en wat nieuwe aandrijfaskeerringen voor je bak (tientje voor de set).
Dan is het nog een dagje of 2 hard werken als je wel technisch maar niet ervaren bent, en je kan weer rijden!
afhankelijk van waar je heen gaat en wat je koopt verschillende prijzen nogal:
1.1 Particulier = meestal < 100 euro
1.4 Particulier = ongeveer 150 euro
1.1 bij professionele sloper = 200-250 euro (met garantie)
1.4 bij professionele sloper = 300-350 euro (met garantie)
Dus... ik weet niet wat voor auto je precies hebt? Wat je bovenop de bovenstaande kosten sowieso nog kwijt bent is een nieuwe distributieriem + spanrol (zo rond de 70 euro voor een setje), en wat nieuwe aandrijfaskeerringen voor je bak (tientje voor de set).
Dan is het nog een dagje of 2 hard werken als je wel technisch maar niet ervaren bent, en je kan weer rijden!
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven