Ik heb een probleem waar ik niks van snap. in een keer gaat de rugleuning niet meer zover naar achteren. met als gevolg dat je zo recht op zit dat je dus bijna naar voren vouwt. heel irritant. wie weet hoe dit komt. hetvoelt echt als de uiterste stand aanmet nog wat klikken ervoor.
alvast bedankt tom
gekke stoel
Moderators: denny, vtspower, webmasters
gekke stoel
vervangen:
Linkervoorscherm, voorbumper, voorbanden, radio, blower, speakers,
To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.
To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.
ey tom, het zou me nix verbazen als er wat klem zit!
even je stoel er uit schroeven (4 torx-schroeven maat T40) en zo ver mogelijk demonteren maar gelijk, alles ff schoonmaken en opnieuw invetten.. wellicht kom je wat tegen!
bij neonak zat er een 20c muntje in de rails waardoor die niet meer kon glijden, wellicht bij jou ook zoiets?
even je stoel er uit schroeven (4 torx-schroeven maat T40) en zo ver mogelijk demonteren maar gelijk, alles ff schoonmaken en opnieuw invetten.. wellicht kom je wat tegen!
bij neonak zat er een 20c muntje in de rails waardoor die niet meer kon glijden, wellicht bij jou ook zoiets?
oke bedankt zal volgende week eens gaan sleutelen. misschien kom ik nog wel wat geld tegen ook. altijd leuk fijne dagen allemaal en ik zet hier nog wel bij wat het was.
vervangen:
To do:
To do: