Simon aka simsken (AX 1.4 GT '90)
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
-
- Beginnend AX liefhebber
kleine opdeetje
De uitlaat is binnen, en ben er wel erg over te spreken! Ding glimt! Ook goede kwaliteit, geen beschadigingen, erg nette lassen en dikte van metaal is ook vrij dik, ding weegt ook wel wat. Het is die 50? meer dan waard!
Heb even gauw wat foto's genomen, camera is nu op weg naar shang hai (zus neemt cam mee met haar werk).
De andere kant:
Met (enigzins) dempingsring:
Zonder:
Ik denk dat hier, met en zonder ring wel een ommundig geluid uit gaat komen. Wel leuk natuurlijk, maar ben benieuwd wat de buren gaan zeggen
Morgen neem ik de uitlaat mee naar stage, daar maak ik met een stuk RVS pin (rond 8 ) de ophanging voor in de rubbers. Dit maak ik dan vast door middel van TIG lassen.
Normaal staal kun je er wel aan lassen maar door de 2 verschillende legeringen gaat het rvs roesten, nog harder zelfs dan het normale staal en dat is zonde natuurlijk!
De uitlaat is binnen, en ben er wel erg over te spreken! Ding glimt! Ook goede kwaliteit, geen beschadigingen, erg nette lassen en dikte van metaal is ook vrij dik, ding weegt ook wel wat. Het is die 50? meer dan waard!
Heb even gauw wat foto's genomen, camera is nu op weg naar shang hai (zus neemt cam mee met haar werk).
De andere kant:
Met (enigzins) dempingsring:
Zonder:
Ik denk dat hier, met en zonder ring wel een ommundig geluid uit gaat komen. Wel leuk natuurlijk, maar ben benieuwd wat de buren gaan zeggen
Morgen neem ik de uitlaat mee naar stage, daar maak ik met een stuk RVS pin (rond 8 ) de ophanging voor in de rubbers. Dit maak ik dan vast door middel van TIG lassen.
Normaal staal kun je er wel aan lassen maar door de 2 verschillende legeringen gaat het rvs roesten, nog harder zelfs dan het normale staal en dat is zonde natuurlijk!
-
Vandaag Jarig!!
Al leuke kadootjes gekregen, zoals een blieper voor op de auto wie aan gaat als je hem in achteruit zet en sirene, noodhamer, ijskrabber
Vanmorgen theorie examen gedaan voor autorijbewijs en geslaagd met 1 foutje!
Zodadelijk heb ik om 15:15 1e rijles (tevens begin van de spoedcursus)
moet goed komen!
:biggrin
Al leuke kadootjes gekregen, zoals een blieper voor op de auto wie aan gaat als je hem in achteruit zet en sirene, noodhamer, ijskrabber
Vanmorgen theorie examen gedaan voor autorijbewijs en geslaagd met 1 foutje!
Zodadelijk heb ik om 15:15 1e rijles (tevens begin van de spoedcursus)
moet goed komen!
:biggrin
-
- Drempelkiller
Simon, gefeliciteerd eerst met je verjaardag en daarna met het behalen van het eerste deel richting volwassen worden.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
Vrolijk kerstfeest
Bedankt voor de reactie's!
heb nu de 1e 4 lessen er op zitten, en moet zeggen, gaat heel goed. Dinsdag moet ik al de snelweg op naar Arnhem.
17 Januari moet ik afrijden, nu maar hopen dat ik de ax dan ook optijd afkrijg
Remklauwen van Drake zitten er op en werken (danku drake!) uitlaat zit er ook onder, en er komt echt een heeel mooi geluid uit!
Dinsdag gaat het weer verder, tot dan fijne kerstdagen :mrgreen:
Bedankt voor de reactie's!
heb nu de 1e 4 lessen er op zitten, en moet zeggen, gaat heel goed. Dinsdag moet ik al de snelweg op naar Arnhem.
17 Januari moet ik afrijden, nu maar hopen dat ik de ax dan ook optijd afkrijg
Remklauwen van Drake zitten er op en werken (danku drake!) uitlaat zit er ook onder, en er komt echt een heeel mooi geluid uit!
Dinsdag gaat het weer verder, tot dan fijne kerstdagen :mrgreen:
-
Dankuwel!
Vanmorgen ben ik naar de sloop geweest in Doetinchem. Even het 1 en ander halen voor mijn AX. En KOUD dat het was!!
Gelukkig stonden er 3 sloop axjes, 1 was er gisteren net neergezet en was dus nog helemaal compleet
Wat ben ik rijker geworden:
2 deurvangers (links/rechts)
Distributiekapje
ontstekingsmodule
stang voor moterkap zodat hij los blijft staan
2 rubbers voor de moterkap (links/rechts)
binnenverlichting
ruitensproeierpompje
En de hoofdprijs :
op 1 AX zaten 4 zwarte harde spatlappen!! orgineel Citroën AX wie op een sideskirt-set passen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Die ook maar meegenomen en kijken hoe dat lijkt op mijn AX
Dit alles kostte 15?
Batterijen druk ik wel in de oplader en dan zal ik vanavond wel weer es wat foto'kes maken!
Vanmorgen ben ik naar de sloop geweest in Doetinchem. Even het 1 en ander halen voor mijn AX. En KOUD dat het was!!
Gelukkig stonden er 3 sloop axjes, 1 was er gisteren net neergezet en was dus nog helemaal compleet
Wat ben ik rijker geworden:
2 deurvangers (links/rechts)
Distributiekapje
ontstekingsmodule
stang voor moterkap zodat hij los blijft staan
2 rubbers voor de moterkap (links/rechts)
binnenverlichting
ruitensproeierpompje
En de hoofdprijs :
op 1 AX zaten 4 zwarte harde spatlappen!! orgineel Citroën AX wie op een sideskirt-set passen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Die ook maar meegenomen en kijken hoe dat lijkt op mijn AX
Dit alles kostte 15?
Batterijen druk ik wel in de oplader en dan zal ik vanavond wel weer es wat foto'kes maken!