Rob aka Rob GT, fiets + Yamaha/Honda/MZ + Saxo VTS
Moderator: webmasters
Update:
:ainim :king :wave
:thumbleft: :blob:
:wav:
Ter verduidelijking...
En verder:
OV hoeft niet op gezegd te worden... blijk ik toch nog gratis te krijgen Dus niet met de auto naar school. (of eigenlijk, bijna niet)
:ainim :king :wave
:thumbleft: :blob:
:wav:
Ter verduidelijking...
En verder:
Berry wrote:(Misschien wel meer tijd in de AX... als ik mijn OV op ga zeggen)
Lelystad-Amsterdam? Lijkt mij een ramp met de auto in de spits...
En als je weer ns met de auto naar school bent wil ik wel ns een ritje meerijden!
OV hoeft niet op gezegd te worden... blijk ik toch nog gratis te krijgen Dus niet met de auto naar school. (of eigenlijk, bijna niet)
Last edited by Rob GT on WedNov16, 2005 5:20:28 PM, edited 1 time in total.
Rob GT wrote:OV hoeft niet op gezegd te worden... blijk ik toch nog gratis te krijgen Dus niet met de auto naar school. (of eigenlijk, bijna niet)
Kijk, scheelt weer tijd en geld
En blijkbaar af en toe het eerste uur vrij (?) dat de AX mee mag
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Oke, de schade aan de GTI bleek toch groter te zijn dan ik dacht + we vonden nog een oude schade die niet zo professioneel hersteld was. Dit heeft mij doen besluiten de GTI maar af te voeren naar de sloop
Ook weer goed nieuws, heb vandaag deze auto opgehaal:
Heeft momenteel al een tijdje geen APK meer. Ik zal deze week eens kijken of het de moeite waard is om hem op te knappen. T'is serieus nog een leuk ding!!
Ook weer goed nieuws, heb vandaag deze auto opgehaal:
Heeft momenteel al een tijdje geen APK meer. Ik zal deze week eens kijken of het de moeite waard is om hem op te knappen. T'is serieus nog een leuk ding!!
-
- AX Spaster Mammer
Joris wrote:TRS is altijd type 1
Wrong, ik heb een T2 AX 11 TRS. Okee, schijnt geen officieel type te zijn ofzo maar 't staat er echt origineel op
Rob: gaaf ding! Skirts, velgjes, mistlampen, witte knippers... spoilertje erop en hij is af!
/Edit: daarbij, zoveel moeilijke mankementen zaten er niet aan als ik het me goed herinner, dus die moet wel rijdend kunnen blijven
Zonde van je GTI..
Last edited by pcrodent on ThuDec22, 2005 5:17:27 PM, edited 1 time in total.
Kijk uit, een Cactussssss