GTI interieur in 1.1 first (94)??
Moderator: webmasters
Zou toch even op zoek gaan naar het andere beugeltje. Zoals het nu vastzit wordt er aan de boutjes getrokken doordat het beugeltje wil verdraaien zodra er druk op komt te staan. Als hij met 4 boutjes vastzit kan hij niet meer verdraaien waardoor de belasting veel meer horizontaal zal zijn ...
Laatst een onderzoek gezien naar wat er met de deelbare achterbanken van oudere auto?s gebeurt als je een ongeluk krijgt en spullen in de achterbak had liggen. Deze gaan dwars door de rugleuning heen en vliegen dus de hele auto door ... dus ik wil echt niet weten hoe dat gaat als de rugleuning ook nog eens niet goed vast zit!
Laatst een onderzoek gezien naar wat er met de deelbare achterbanken van oudere auto?s gebeurt als je een ongeluk krijgt en spullen in de achterbak had liggen. Deze gaan dwars door de rugleuning heen en vliegen dus de hele auto door ... dus ik wil echt niet weten hoe dat gaat als de rugleuning ook nog eens niet goed vast zit!
-
- AX Master Spammer
pcrodent wrote:Waarom geen stukjes hout ertussen doen? Scheelt allicht mocht je botsen...
Zoals op de 2e foto zit ie bij mij ook vast, en daar kan geen stuk hout meer tussen, je kan het best vastmaken, als je 2 gaten in je bodem boort en daar boutjes doorsteekt, maar ik heb het liefst zo min mogelijk gaten dr in, kan ie alleen maar op gaan roesten