Bart aka Snowbard (AX 1.1i spot 1996)
Moderator: webmasters
Bart aka Snowbard (AX 1.1i spot 1996)
Ik kijk hier erg regelmatig en helaas is mijn wie is wie verdwenen bij het overzetten van de site (een hele tijd terug). Jullie hoeven mij dus niet meer welkom te heten .
Mijn AX is een 1.1i spot uit 1996. Ik heb em sinds 2003 dacht ik. Bij aanschaf stond er 75.000 km op, inmiddels 109.000. Omdat ik zelf te weinig verstand heb van auto's doet een Citroen garage altijd het onderhoud. Er zaten wat kleine beschadigingen op de auto dus ik heb em laten uitdeuken en deels over laten spuiten.
Zelf heb ik er een GT bumper opgezet en de mistlichten aangesloten. Er heeft een tijdje een dubbele Sebring einddemper opgezeten, maar die is afgebroken uit ouderdom. Momenteel zit er een Green openluchtfilter op, maar die wil ik eraf hebben. Er zitten ook sportvelgjes onder en een spoilertje achterop. Verder heb ik in het interieur in de flessenhouders speakers gebouwd, is de hoedenplank vervangen door een mdf exemplaar met twee speakers erin en ligt achterin een versterker met sub.
Hier nog een paar foto's van een tijdje terug, ik zal binnenkort weer eens nieuwe maken.
Mijn AX is een 1.1i spot uit 1996. Ik heb em sinds 2003 dacht ik. Bij aanschaf stond er 75.000 km op, inmiddels 109.000. Omdat ik zelf te weinig verstand heb van auto's doet een Citroen garage altijd het onderhoud. Er zaten wat kleine beschadigingen op de auto dus ik heb em laten uitdeuken en deels over laten spuiten.
Zelf heb ik er een GT bumper opgezet en de mistlichten aangesloten. Er heeft een tijdje een dubbele Sebring einddemper opgezeten, maar die is afgebroken uit ouderdom. Momenteel zit er een Green openluchtfilter op, maar die wil ik eraf hebben. Er zitten ook sportvelgjes onder en een spoilertje achterop. Verder heb ik in het interieur in de flessenhouders speakers gebouwd, is de hoedenplank vervangen door een mdf exemplaar met twee speakers erin en ligt achterin een versterker met sub.
Hier nog een paar foto's van een tijdje terug, ik zal binnenkort weer eens nieuwe maken.
Idd heel netjes. Zit zelfs een origineel 3e remlicht op. Die zie je niet vaak.
Zag hem pas bij de Dealer liggen. Wist daarvoor niet eens dat er originele 3e remlichten waren.
Zag hem pas bij de Dealer liggen. Wist daarvoor niet eens dat er originele 3e remlichten waren.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
Hey, welkom hier
Ach jah, altijd naatje als je Wie=wie wordt gewist, maar een nieuwe aanmaken is zo gedaan
Hij ziet er zeker mooi uit. Erg mooi kleurtje ook, moet ik zeggen!
Ik zal naar je uitkijken
Neeh, ik ook niet. Bij deze staat et genoteerd in me geheugen
Ach jah, altijd naatje als je Wie=wie wordt gewist, maar een nieuwe aanmaken is zo gedaan
Hij ziet er zeker mooi uit. Erg mooi kleurtje ook, moet ik zeggen!
Ik zal naar je uitkijken
Mark wrote:Wist niet eens dat er originele 3e remlichten waren.
Neeh, ik ook niet. Bij deze staat et genoteerd in me geheugen
Buiten onder je spoiler hangen.
Bij mij hangt ie onder de onderspoiler. Met 2 schroeven.
Binnen had sowieso geen nut meer. Door geblindeerde ramen zie je ze niet zo goed.
Binnen had sowieso geen nut meer. Door geblindeerde ramen zie je ze niet zo goed.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
-
- Drempelkiller
Mark wrote:Buiten onder je spoiler hangen.
Mark, weet je in je geheugen gravend welk fabrikaat en type jij heb gemonteerd
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl