zondag 18 december Wintermeeting 2005
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX Master
ZX1.4i wrote:first wrote:@ foxhunter
Als je slim bent laat je je gewoon halen door de andere clubleden. Scheelt jou weer benzine
Ik wil je wel slepen hoor, maar dan wel met 60 a 70 over drempels
Ik zal je dan alsnog voorbij komen Niet remmen als jij dat doet
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
Het lijkt me wel leuk om jullie eens te ontmoeten, maar ik heb zondag al een meeting van een ander forum
Ik kom wel bijna langs Nieuwegein (Vreeland-Vught), maar ik zal ff kijken welke tijdstippen dat zijn. Misschien dat ik even een ommetje maak
Als ik langskom, zal het met een **** zijn. Niet erg toch?
Ik kom wel bijna langs Nieuwegein (Vreeland-Vught), maar ik zal ff kijken welke tijdstippen dat zijn. Misschien dat ik even een ommetje maak
En toch blijf ik bij VW...
Berry wrote:Het lijkt me wel leuk om jullie eens te ontmoeten, maar ik heb zondag al een meeting van een ander forum
zo lang je m ver genoeg weg parkeert.. anders springt de roest over
-
- AX Master
Naar alle waarschijnlijkheid komen we even langs (de kleine Sebastian en ik) met Witje.
Mits ze het toelaat..., heb nogal last van piepende V-snaren..., kan ik gelijk ons nieuwe TomTom systeem op de Palm Tungsten E2 uitproberen.
En natuurlijk Witje's luidsprekers laten zien.., en Witje zelf want die verdiend ook aandacht.
Dus geen ALV vanwege kind, maar ga wel een hapje eten in het restaurant.
Mits ze het toelaat..., heb nogal last van piepende V-snaren..., kan ik gelijk ons nieuwe TomTom systeem op de Palm Tungsten E2 uitproberen.
En natuurlijk Witje's luidsprekers laten zien.., en Witje zelf want die verdiend ook aandacht.
Dus geen ALV vanwege kind, maar ga wel een hapje eten in het restaurant.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- AX Spaster Mammer
Ik lag ook nog te stinken, het is kwart over een,a ls dat neefje ff opschiet kom ik ook
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
Klik Hier!!
Zozo, kwist niet dat er iemand een turbo op zijn ax had gebouwd
We konden helaas niet zo lang blijven:( Ik was ook nog niet bekwaam om te rijden eigenlijk na een zware nacht, dat blijkt wel weer toen ik weg wou rijden en mijn auto ineens voor een andere door pleurde.
Verder nog twee keer een uitvallende motor gehad op top.. het borgclipje van de stekker op de ontsteking(?) ben ik kwijt, dus was de stekker losgetrilt. iemand een idee waar ik zo'n ding kan halen? waarschijnlijk ergens op de sloop vanaf halen of bestellen bij een dealer.
We konden helaas niet zo lang blijven:( Ik was ook nog niet bekwaam om te rijden eigenlijk na een zware nacht, dat blijkt wel weer toen ik weg wou rijden en mijn auto ineens voor een andere door pleurde.
Verder nog twee keer een uitvallende motor gehad op top.. het borgclipje van de stekker op de ontsteking(?) ben ik kwijt, dus was de stekker losgetrilt. iemand een idee waar ik zo'n ding kan halen? waarschijnlijk ergens op de sloop vanaf halen of bestellen bij een dealer.
-
- AX Spaster Mammer
Ik was wat ongezellig half over kop weg. Kon ook niemand meer vinden, ik denk dat de laatsten binnen zaten in het AC. Maar we hadden nog genoeg te doen aan de GT, zoals jullie konden zien, en dat is gelukkig ook gelukt.
Op de terugweg nog een stukje binnendoor gepakt, en het is toch wel een verschil hoor met de 1.0. Al moet ik zeggen dat tot de 80Km/h het verschil me tegenvalt, rik (aka witte) kon ons aardig bijbenen met de 1.1 en die is ongeveer even snel als mijn 1.0i. Daarna is het een wereld van verschil.
Op de terugweg nog een stukje binnendoor gepakt, en het is toch wel een verschil hoor met de 1.0. Al moet ik zeggen dat tot de 80Km/h het verschil me tegenvalt, rik (aka witte) kon ons aardig bijbenen met de 1.1 en die is ongeveer even snel als mijn 1.0i. Daarna is het een wereld van verschil.