De achterbank til je er zo uit, maar hoe zit dat met de bijrijdersstoel. Om lange dingen te verhuizen zou het handig zijn als die er ook vliegensvlug uit zou kunnen. Maar dat wordt echt schroeven, toch?
makkie idd, maar de achterbank gaat nog makkelijker. Handig als dat voor ook kon, want dan kan iemand meerijden, totdat er grote stukken komen -> hop stoel eruit en hop stoel er weer in.
ja idd.. torxbitje in je schroefboor en rammelen maar! volledig interieur verwisselen mag niet langer duren dan 5min
maar euhm, je kan heel erg lange dingen vervoeren dan opeens hoor! ik heb alles zelf verhuist naar eindhoven.. dus ook matras! (ok opgerolt maar toch) en bureau enzo, kast van 1,90m hoog.. stellingkast van 2.20m hoog..
Eriks wrote: want dan kan iemand meerijden, totdat er grote stukken komen -> hop stoel eruit en hop stoel er weer in.
Welnee, dan moet je al die grote delen in je eentje eruit sjouwen.
Dodge ambulance '76 erbij regelen Nog opgemeten toen, de Dodge was net te klein om me AX er achterin mee te verhuizen...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ik heb met mijn verhuizing 12 pakken laminaat, 3 10 liter bussen latex, 3 rollen ondervloer, en nog 2 volle boodschappentassen met allerlei kleine meuk in 1 keer meegekregen. Topkarretjes om te verhuizen!