Met veel pijn in mijn hart ga ik binnenkort afstand doen van mijn "kindje" Ik heb vanaf januari een vaste baan gekregen en daarvoor heb ik een representatieve(re) auto voor nodig. Ik ben nu hard op zoek naar iets nieuws. Ga donderdag kijken voor een renault megane coupe. Misschien dat ik nog deze wintermeeting kom, of anders misschien in januari als ik hem nog heb. Jammer dat ik heb niet kan betalen als 2e autotje.
t zal idd niet zonder snikken gaan, dat ie weg gaat. Ik ga nu nog af en toe kangs mn oude bx rijden die ik 4 jaar geleden heb verkocht.
Saxo vts heb ik ook voor gekeken, maar is iets te klein, c2 heb ik geen geld voor. daarom waarschijnlijk een megane coupe of misschien een xsara coupe.
de ax zal tzt wel hier bij aangeboden verschijnen, dat zij een goed baasje mag krijgen
Heb je wel al bekeken hoeveel dat de AX je per maand kost? Voor mij is dat zo'n ? 40,- dus dat zal voor jou niet veel anders zijn.... op zich toch niet te duur voor een hobby-auto?
peter wrote:Jammer om te horen dat ie d'r uit gaat
Heb je wel al bekeken hoeveel dat de AX je per maand kost? Voor mij is dat zo'n ? 40,- dus dat zal voor jou niet veel anders zijn.... op zich toch niet te duur voor een hobby-auto?
Idd, je moet 'm als hobby-auto houden.
Je moet tenslotte iets te doen hebben in de weekends!
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Een representatiever voertuig voor je nieuwe baan? En je moet hem zelf aanschaffen.... Kan aan mij liggen, maar als ze jouw representaiever willen hebben....
master-arnie wrote:Een representatiever voertuig voor je nieuwe baan? En je moet hem zelf aanschaffen.... Kan aan mij liggen, maar als ze jouw representaiever willen hebben....
Ieder z'n ding wat dat betreft natuurlijk he... als ik als vertegenwoordiger zou willen werken zou ik denk ik ook altijd proberen te zorgen dat ik een nette auto heb, ook al krijg je uiteindelijk misschien een lease-auto..
bij dit bedrijf wordt ik senior instructor, wat betekent dat ik scholen enzo af moet gaan, en daarvoor heb ik een nette auto nodig. Heb nu wel eens commentaar gehad op mijn mooie heineken sticker
bij dit bedrijf wordt ik senior instructor, wat betekent dat ik scholen enzo af moet gaan, en daarvoor heb ik een nette auto nodig. Heb nu wel eens commentaar gehad op mijn mooie heineken sticker
ge Maarten
haha als je achterklep rood was, kwam ik em morgen al ruilen
wel behoorlijk slechte kwaliteit en niet gewassen auto
het rijd in ieder geval heel anders dan de ax.
dit is een auto, de ax was meer dan een auto
voor de rest ga ik voorlopig nog niet veel veranderen. misschien andere filter/demper. het geluid heb ik al overgebouwd en nu een carkit erin. het enige wat mooi zou zijn om witte knippers ipv de oranje aan de zijkant
Ik ben er wel van overtuigd dat ik zeker nog eens een ax wil hebben!!
Dat vind ik persoonlijk een van de mooiste auto's op de Nederlandse wegen. Ik kwam trouwens laatst in Heerlen een volledig getunede Megane tegen....zag echt ongelooflijk bruut uit!
Als ik het minder druk heb, en weer kan rijden moeten we maar weer eens mini meeting houden.