FoxHunter wrote:het word bijna een verplichting En ik ga nog wel uit zaterdag En ik moet de spatbord nog maken, en wassen en en.. Naja dan maar met de Verso van Pa
Verso van pa? Ben je bedonderd, had je maar niet zo'n mooie AX moeten kopen
Ik weet het nog niet. Mijn ax ziet er nog niet echt uit.... ...nog een roestplekje hier en daar. Bovendien zit ik deze maand niet echt goed in de slappe was, dus moet ff rustig aan doen met benzine.
first wrote:Ik weet het nog niet. Mijn AX ziet er nog niet echt uit.... ...nog een roestplekje hier en daar. Bovendien zit ik deze maand niet echt goed in de slappe was, dus moet ff rustig aan doen met benzine.
Hey First, na al jouw avonturen ( ) willen we jou AX wel's zien! Meetings zijn altijd erg gezellig, krijg je zeker geen spijt van.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Grapje zeker.... wil je daar in gezien worden dan? regel dan op zijn inst de rode AX !!
Weet je wat, omdat je oud medeleerling bent van mijn schooltje, kan ik je toch niet alleen laten komen met de volcane. En drake met zijn ax, ja het zijn halfbroertjes Ik zal mn best doen!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
Moet toch eerst ff kijken hoe het financieel gaat. Zeker nu mijn auto voor reparatie bij de dealer staat. Aandrijfas keerring is lek en daardoor loopt de bak leeg. Ben morgen ongeveer 100 euro armer
first wrote:Moet toch eerst ff kijken hoe het financieel gaat. Zeker nu mijn auto voor reparatie bij de dealer staat. Aandrijfas keerring is lek en daardoor loopt de bak leeg. Ben morgen ongeveer 100 euro armer
Maar doe mijn best...
de helft mag ik hopen. anders mag je vertellen over wat voor "dealer" je het nu hebt
idd... erg netjes.. 2liter versnellingsbak olie zit rond de 25 euro keering idd 5 a 10 euro en dan het uurloon, en dan nog eens na gaan dat het allemaal wel eens erg goed vast kan zitten als het al een tijdje vast zit...