ik denk dat marc zo opt punt komt dat hij alles wat hij bezit qwa ax verkoopt en een mooie zwarte vtr C2 koopt en de tenslotte die ook weer stript en alles weer van voor af aan begint
dus marc gvd dan kost het maar 100 meer dat kun je dan beter doen dan zo door blijven kwakkelen met die motoren kom op stap op en maak die ax wij weten dat je het kan btw kun je zaterdag as??????
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
ik weet het js.. eigenlijk moet het gewoon goed, maar ik kan die 100,- extra nu niet weer opbrengen.. die kop vervangen heeft me nu al bij elkaar 300,- gekost.. en dan nog es 100,- erbij..
Wat is de kans op schade? Dus dat je alsnog weer niet kunt rijden en weer een kapotte motor hebt? Ik zou het iig allang niet meer durven te melden hier!
Dus dan maar even wachten en sparen als de kans op schade te groot is. In plaats van weer 300 euro neer te moeten leggen...
euhm ook geen updates eigenlijk:
-gt staat nog steeds stil, nog geen tijd gehad om er iets aan te doen
-nee ik kom niet met de GT, mogelijk zelfs met de Cinquecento omdat mn 1.0 vrijdag zn apk verliest.
K-t om te horen dat het niet helemaal lekker gaat met de GT....
Ik heb niet echt onwijs technische kennis, maar is die kop er niet op te lassen... gewoon rondom net een strakke naad... (kep mijn lascertificaat...wil wel ff helpen...)
Ik wil ook wel een mijertje voor schieten.. mocht het nodig zijn...
Naja zeg, heeft er niemand tijd om onze Marc ff een dagje te helpen D'r moeten hier nog wat vrije dagen opgemaakt worden, dus je zegt het maar...
Neem ik wel ff mijn beitelsetje mee, ging op de voordeur ook prima
Je kent mijn uurtarief
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Dan kom ik ook ik wil aad wel een aluminium kop op een gietijzeren onderblok zien lassen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.