@ Rocks: Die wissel gaat goedkomen! Zodra ik mijn bandjes binnen heb zal ik je wel pb'e om een datum te overleggen. Thx alvast.
Moderator: webmasters
q01z wrote:dat zie je wel vaker.
ik denk dat het gegoten bouten zijn, of in ieder geval machinaal gemaakt.. en dat gebeurt met dat uiteinde niet zo zorgvuldig, omdat dit geen belangrijk onderdeel ervan is.
zorg weldat ze ff goed schoon zijn, ik zie resten van iets roods erop.. dus netjes schoon maken
Mark wrote:Inmiddels de wielbouten bij aad opgehaald.
Foto'tje voor het verschil.![]()
En nog een vraagje:
Het valt me op dat die bouten voor een stalen velg van een ander materiaal gemaakt zijn. hehe. Ze zijn ook lichter. Maar het uiteinde van de bouten zijn bij de meeste niet meer recht. Net alsof er een stukje uit is gebroken.
Is dit normaal of is dit een probleem. Snap sowieso niet hoe dat kan. Lijkt me niet dat een bout af kan brokkelen.
Zal wel niet kunnen... Maar wil natuurlijk niet dat er 1 breekt ofzo.
Dus als iemand ff meld dat dat bij allemaal zo is. Ben ik weer blij.
q01z wrote:ach als het maar ongeveer een beetje vast zit toch?
volgens mij is joost gewoon aan het zwetsen :P
q01z wrote:meer een leuke voor in de faq.. geef jij m door aan PCrodent?
Rock's wrote:Bouten komen 100% zeken van stalen GT velgen !..... ik heb 40 jaar geleden (bij mijn 1e GT) nl mijn stalen wielen vervangen door LM... en dus deze bouten geoogst...
Rock's wrote::lol:
Soow,..... dat hebben we ook weer gehad...... of weet onze Brutus hier nog een puntje aan te zuigen...