Nieuwe wielen, wat nu ?
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
Nieuwe wielen, wat nu ?
Jep,... Ik heb een setje 15"LM gekocht waar ik winterbanden op wil laten draaien....
Dit zijn de velgen.....
Maarnu....... iedereen kan zien dat dit nette wielen zijn, maar ik heb al nette 17ers voor de zomer......waardoor ik in mijn verwende situatie en in de winder 2inch maten op achteruit ga en dat ik in de winter niet zo gelukkig ben als in de zomer
Dus wil ik van deze toch wel 13 in dozijn velg iets extreens (maar wel mooi) maken.... het enige wat ik kan doen is om ze in een ander kleurtje te spuiten.....
Zilvergrijs zou denk ik het mooist zijn gezien de auto zilvergrijs is,..... maar echt extreem is het niet....
Wat nu....... welke kleur zal ik ze spuiten........
Mat zwart
Glanzend zwart
Wit
Antraciet
Donkergrijs
Basic zilvergrijs
Anders......................
Denk ook aan de marmerlook spuitbussen
Blij met de wieltjes ben ik iig wel, ook al zocht ik een extreme of cultlook wiel..... tsja,.....voor 35,- kan je ze ook niet laten liggen
Dit zijn de velgen.....
Maarnu....... iedereen kan zien dat dit nette wielen zijn, maar ik heb al nette 17ers voor de zomer......waardoor ik in mijn verwende situatie en in de winder 2inch maten op achteruit ga en dat ik in de winter niet zo gelukkig ben als in de zomer
Dus wil ik van deze toch wel 13 in dozijn velg iets extreens (maar wel mooi) maken.... het enige wat ik kan doen is om ze in een ander kleurtje te spuiten.....
Zilvergrijs zou denk ik het mooist zijn gezien de auto zilvergrijs is,..... maar echt extreem is het niet....
Wat nu....... welke kleur zal ik ze spuiten........
Mat zwart
Glanzend zwart
Wit
Antraciet
Donkergrijs
Basic zilvergrijs
Anders......................
Denk ook aan de marmerlook spuitbussen
Blij met de wieltjes ben ik iig wel, ook al zocht ik een extreme of cultlook wiel..... tsja,.....voor 35,- kan je ze ook niet laten liggen
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX super weirdo
Sander wrote:knalrood of deze pekelvreters gewoon vol schaamte onder je auto zetten en je een paar maanden verstoppen achter je stuur.
zat ik ook ff aan te denken,..... dit had heel goed gekunt bij een zwarte auto,...... maar bij zilvergrijs..... bij de gedachten ga ik me al schamen...
-
- AX super weirdo
Goede kans dat het idd antraciet gaat worden....
Maar is niemand die marmerlook lakken ook apart vind ?.......Antraciet met fijne witte draden erin ofzo ?
Airbrush is op zich wel geinig,.... maar ik heb daar de spullen niet voor,....dus zal ik het ok wel niet kennen.... en 4x is een beetje prijzig....
Hey... 4x....... voor en achterzijde mogen ook een verschillende kleur hebben..... weet een optie erbij
Maar is niemand die marmerlook lakken ook apart vind ?.......Antraciet met fijne witte draden erin ofzo ?
Airbrush is op zich wel geinig,.... maar ik heb daar de spullen niet voor,....dus zal ik het ok wel niet kennen.... en 4x is een beetje prijzig....
Hey... 4x....... voor en achterzijde mogen ook een verschillende kleur hebben..... weet een optie erbij
-
- AX Spaster Mammer
Rock's wrote:Goede kans dat het idd antraciet gaat worden....
antraciet, en dan met van die tyrepaint een rood lijntje op je band maken. wel grappig denk ik.
Marmerlook = corny..
-
- AX Master
ideetje
waarom niet knalzwart met een gepolierd randje, staat altijd mooi
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
-
- AX super weirdo
Ik heb ze vandaag opgehaald,......en wat betreft de kleur gaan er een hoop afvalen...
Basis = Antraciet....
Ik wil er hele kleine spikkels in maken in lakkleur van de auto.....OF,... en waarschijnlijk wordt dit het....
Antraciet basis,.... hierna leg ik ze plat neer,. pak een penceeltje... steek die diep in een pot met zilvergrijs en laat ik dit zachtjes in bochelende streepjes overheen kronkelen (van een hoogte van 2 meter naar benedenlaten druipen.....)
Zo krijg je een aantal kronkelende lijntjes erin van ong. 1 mm breed (dus toch een beetje die marmerlook)
Euh,...... wat is Corny ?........ (klinkt als iets wat ik niet wil zijn of hebben... )
Basis = Antraciet....
Ik wil er hele kleine spikkels in maken in lakkleur van de auto.....OF,... en waarschijnlijk wordt dit het....
Antraciet basis,.... hierna leg ik ze plat neer,. pak een penceeltje... steek die diep in een pot met zilvergrijs en laat ik dit zachtjes in bochelende streepjes overheen kronkelen (van een hoogte van 2 meter naar benedenlaten druipen.....)
Zo krijg je een aantal kronkelende lijntjes erin van ong. 1 mm breed (dus toch een beetje die marmerlook)
Euh,...... wat is Corny ?........ (klinkt als iets wat ik niet wil zijn of hebben... )
-
- AX Spaster Mammer
paulus wrote:Ik ken een leuk bedrijf, die doen er een mooie flinterdunne folie op en spuiten de velg vervolgens met blanke lak. Je kunt allerlei prints toepassen. Zo kun je houten velgen krijgen, chroom look, carbon velgen. weet niet zeker of ze dit ook op kleine schaal voor de partikulier doen.
www.pimpie.nl , die doen het wel particulier.
-
- AX super weirdo
Zo'n folietje is wel cool, maar het moet ook weer geen bakken met geld kosten
Zwart vind ik toch te zwart,...... dan kan ik net zo goed steely's erop gooien...
Ennieweej,...... kep vandaag weer wat nieuws bedacht.....
Antraciet metalic,....... en ik ga denk ik in de hobbywinkel glitter halen....glitter heb je in diverse kleuren en vormen.... ik kan niet wachten om te zien welke soorten ze in de hobbyshop hebben.
al gaat het zo wel een erg fout wieltje worden .... voorzichtig strooien dan maar... vooral niet teveel.....
Kep vandaag alvast 2 wielen geschuurd, en in de pruimer gezet.....
Zwart vind ik toch te zwart,...... dan kan ik net zo goed steely's erop gooien...
Ennieweej,...... kep vandaag weer wat nieuws bedacht.....
Antraciet metalic,....... en ik ga denk ik in de hobbywinkel glitter halen....glitter heb je in diverse kleuren en vormen.... ik kan niet wachten om te zien welke soorten ze in de hobbyshop hebben.
al gaat het zo wel een erg fout wieltje worden .... voorzichtig strooien dan maar... vooral niet teveel.....
Kep vandaag alvast 2 wielen geschuurd, en in de pruimer gezet.....