haha bij 120 zat die slee dr nog op .. je hebt dan echt bekijks..
de andere ax heb ik "verkocht" een vriend van mij zijn motor is zo goed als overleden, lagers liggen er uit.. dus die rijd er nu in .. wellicht als zijn auto weer klaar is.. komt ie weer terug bij zijn baas..
TTF wrote:op lange afstanden en dan bedoel ik een ritje als naar essen zo'n 250 kilo meter dan is 1 op 12.5 haalbaar met een gemiddelde snelheid van 140...
komt waarschijnlijk ook wel door de lange saxo bak..
en korte afstanden tja dan haal ik 1 op 10 met rustig rijden.. maar als ik gas ga geven dan is 1 op 8 best mogelijk..
TTF wrote:op lange afstanden en dan bedoel ik een ritje als naar essen zo'n 250 kilo meter dan is 1 op 12.5 haalbaar met een gemiddelde snelheid van 140...
komt waarschijnlijk ook wel door de lange saxo bak..
en korte afstanden tja dan haal ik 1 op 10 met rustig rijden.. maar als ik gas ga geven dan is 1 op 8 best mogelijk..
niet de meest zuinigste auto van t forum hehe..
Hoe komt die Sander dan aan zijn 1:15 he....
met een juist motormanagement + inlaat. en ws geen cup-chip voor een 1.4, want die geeft HOPEN benzine, ook bij gas loslaten loopt ie dan rijk. Dat zag ik iig op m'n AFR meter.
Mijne liep met throttlebodies ook veel zuiniger dan met een 1.4 injectiesysteem.
ach als ik wil zuinig rijden kocht ik wel een diesel of een 1.1... tis gewoon veelste leuk die snelheid..
ik zal straks eens beginnen met mn spaghetti te monteren/passend te maken, gelijk even een olie beurtje doen.. als ik het niet vergeet zal ik fotos proberen te maken ..
TTF wrote:ach als ik wil zuinig rijden kocht ik wel een diesel of een 1.1... tis gewoon veelste leuk die snelheid..
ik zal straks eens beginnen met mn spaghetti te monteren/passend te maken, gelijk even een olie beurtje doen.. als ik het niet vergeet zal ik fotos proberen te maken ..
Jenvey = beautiful... gaat harder en rijdt zuiniger
valt nog wel wat mee, alleen dat het al met al wel erg lang heeft geduurd, en dat er overal scherpe randjes ziten, dus mijn handen zijn aardig toegetakeld
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
mwa.. word nog netter, tis namelijk nog niet naar mijn zin, twijfel alleen nog of ik mn 106 airbox er weer terug op ga zetten, ben een beetje bang dat ie gaat smelten...