uitlaatgeluidsvraagje :-)
Moderator: webmasters
uitlaatgeluidsvraagje :-)
ik ga een inox pijp maken van een men spruitstuk tot aan men motoeinddempers. Nu is men vraag, zou ik daar best een middenpot tussen hangen of zouden die 2 motodempers genoeg demping geven maar toch genoeg en bruut v??l lawaai maken
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
welja
ja dat is inderdaad wat ik bedoel, want voor naar school te rijden doe ik elke dag op en af 1 uur autostrade. Dus ik kom liefst niet doof aan op school het is nu al zo moeilijk te volgen
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
???
hoe bedoel je??? gat make in de middendemper met een regelbout in ofzo???
ikke domme belg (jaa diegene in al julie belgenmoppen ?
-
- AX Spaster Mammer
Re: ???
Netheo wrote:hoe bedoel je??? gat make in de middendemper met een regelbout in ofzo???
haha, zoiets..
twee pijpen naar je einddempers, eentje MET middendemper en eentje zonder. Dan maak je er een klep in, zodat ie - wanneer jij het wenst - de middendemper alleen gebruikt of beide pijpen.
Dan heb je de keus: Veel herrie of geen herrie. En als je dat lukt met een temperatuurbestendige stappenmotor en een schakelaar IN je auto ben je voor mij helemaal de patser!
-
- AX Master
-
- AX Spaster Mammer
idd
jaja, 2 strakke motordempers, je zegt het goed
mm ja, zo een bypass-systeem, dat lijkt me wel wat, wat da motortje betreft ook, lekker knutselen.
maarja, vermits men wagentje een zwaar imago moet hebbe zie ik het niet zo goed zitten. En wel hierom: in de winter, met gesloten bypassklep, komt er maar doemp uit 1 uitlaat, grappig zicht dus, al v??l gezien ook, en het is echt belachelijk, maar ik zat te denken, als we nu gewoon de middendemper voor de uitlaten zette, en naast de middendemper een gewone buis, en een klep tss de middendemper en de buis, zoals een wisselaar van een trein en na de middendemper komen de 2 terug bij elkaar. goed ideetje??? of voor de vuilbak, net als men distributieriem
mm ja, zo een bypass-systeem, dat lijkt me wel wat, wat da motortje betreft ook, lekker knutselen.
maarja, vermits men wagentje een zwaar imago moet hebbe zie ik het niet zo goed zitten. En wel hierom: in de winter, met gesloten bypassklep, komt er maar doemp uit 1 uitlaat, grappig zicht dus, al v??l gezien ook, en het is echt belachelijk, maar ik zat te denken, als we nu gewoon de middendemper voor de uitlaten zette, en naast de middendemper een gewone buis, en een klep tss de middendemper en de buis, zoals een wisselaar van een trein en na de middendemper komen de 2 terug bij elkaar. goed ideetje??? of voor de vuilbak, net als men distributieriem
-
- AX Spaster Mammer
Re: idd
Netheo wrote:jaja, 2 strakke motordempers, je zegt het goed
dat bedoelde ik idd ook. Je moet alleen zorgen dat alletwee de pijpen open zijn na de klep als je hem openzet. Dan stroomt het makkelijker door..