2 of 3-weg?
Moderators: Drake, webmasters
2 of 3-weg?
Ik heb nu JVC CS-XV520 boxen (2-weg) in de hoedenplank zitten, maar ik ben erover aan het denken om deze te vervangen voor JBL CS 396 boxen (3-weg).
Ga ik hier verschil in horen?
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
-
- AX Spaster Mammer
Re: 2 of 3-weg?
bad_my84 wrote:Ik heb nu JVC CS-XV520 boxen (2-weg) in de hoedenplank zitten, maar ik ben erover aan het denken om deze te vervangen voor JBL CS 396 boxen (3-weg).
ja... Just Bloody Loud!

-
- AX Spaster Mammer
Wat een tegenstrijdigheid hoor je altijd over JBL zeg.
Ik ben er dus helemaal gek van juist. Alles bij mij is JBL. 1 versterker. JBL GTO 4000. Hoedenplank speakers. JBL T595. Front JBL GTO506. Woofers 2x JBL GT4-10. En nog een Excaliber x500.2 versterker alleen voor de woofers.
Iedereen die hoort is er weg van. En verschillende hebben een identieke setup gekocht.
Ik denk dat audio gewoon echt een mening blijft. En dat je niet zomaar kan zeggen wat mooi en niet mooi is. Dat moet denk ik toch ieder voor zich uitmaken.
(Of je moet met boschmann of marquant aankomen)
Ik ben er dus helemaal gek van juist. Alles bij mij is JBL. 1 versterker. JBL GTO 4000. Hoedenplank speakers. JBL T595. Front JBL GTO506. Woofers 2x JBL GT4-10. En nog een Excaliber x500.2 versterker alleen voor de woofers.
Iedereen die hoort is er weg van. En verschillende hebben een identieke setup gekocht.
Ik denk dat audio gewoon echt een mening blijft. En dat je niet zomaar kan zeggen wat mooi en niet mooi is. Dat moet denk ik toch ieder voor zich uitmaken.
(Of je moet met boschmann of marquant aankomen)
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

Nouja dat van jbl is een feit, en dat heb ik niet zelf verzonnen
, en er zijn mensen dit dat prettig vinden maar over het algemeen niet daarom altijd luisteren. Verder is het vaak dat de meeste niet beter weten ofwel hebben nooit wat anders (beters) gehoord, en dat gaat op voor alles in de audio.
Ik ken overgens behoorlijk wat mensen die van jbl zijn afgestapt nadat zij wat anders hebben gehoord
, maar jij bent tevreden met jbl en daar gaat het uiteindelijk om.
oja niet alles van boschman is slecht
(ze hebben 1 goed monoblokje gebouwd)
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... sp?id=1283

Ik ken overgens behoorlijk wat mensen die van jbl zijn afgestapt nadat zij wat anders hebben gehoord

oja niet alles van boschman is slecht

http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... sp?id=1283