Ik ben gewoon een masterspammer.
Vind het nou niet echt een positieve benaming.
Komt ook vooral door de 10 weken stage, toen heb ik echt gruwelijk veel gepost en ook idd veel gespamt.
Browny wrote:Ik ben gewoon een masterspammer. Vind het nou niet echt een positieve benaming. Komt ook vooral door de 10 weken stage, toen heb ik echt gruwelijk veel gepost en ook idd veel gespamt.
Browny wrote:haha, wat een discussies. Er zijn zelfs leden die hun postcount op dik 2000 berichten weer op 0 hebben laten zetten en nu weer op 2500 zitten.
haha.. nee dat zeg je verkeerd.. die hebben dat niet op 0 laten zetten..
Browny wrote:haha, wat een discussies. Er zijn zelfs leden die hun postcount op dik 2000 berichten weer op 0 hebben laten zetten en nu weer op 2500 zitten.
haha.. nee dat zeg je verkeerd.. die hebben dat niet op 0 laten zetten..
die zijn gewoon terug gezet naar de 0
jep... die van mij ging van 900-nog-wat naar 50 en toen weer naar 1000-nogiets..
positive side: ik ben iig geen Master Spammer (PUKE!), zoals jullie, maar gewoon een ware liefhebber
ik heb idd mijn teller een keer op 0 laten gooien..
dat was niet omdat ik die posts niet wilde, maar omdat ik me er aan dood erger dat iedereen die dingen bealngrijk vind! het enige waar het belangrijk voor is, is voor het totaal!@ dat hopelijk dit jaar nog op 100.000 komt te staan.
q01z wrote:ik heb idd mijn teller een keer op 0 laten gooien..
dat was niet omdat ik die posts niet wilde, maar omdat ik me er aan dood erger dat iedereen die dingen bealngrijk vind! het enige waar het belangrijk voor is, is voor het totaal!@ dat hopelijk dit jaar nog op 100.000 komt te staan.