q01z wrote:motor is zo te zien helemaal niet geraakt!
ik zou voorfront eruitslijpen en een nieuwe inzetten.. die zijn niet zo duur
motor is idd niet geraakt nee. Alleen het uitlaatspruitstuk heeft de radiator licht beschadigd.
zit ik ook aan te denken idd. Kan het front zelfs uit die schade-1.1 slijpen als ik wil... Bekende van me kwam op het idee om het vast te bouten en heeft dat bij z'n Corsa 2.0 16V ook gedaan (hij ivm de te grote radiateur en het licht aangepaste front dat hij heeft).
Vraag me af... wat denken jullie daarvan? Moet je een frontje vastlassen of kan je het ook gewoon vastbouten? Het enige dat er eigenlijk aanhangt is de radiator en de koplampen, en het voorste gedeelte van de voorbumper...
Chris raadde het me nl. weer ten zeerste af... Meningen zijn dus tot nu toe nogal verdeeld!
Ik heb dat front al eens vervangen en als ik het nu weer zou doen dan zou ik het er zeker inbouten. Het draagt niets bij tot de stevigheid van je carroserie en als de motor er weer eens uit moet dan kan je er 100 keer makkelijker bij.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Ik heb dat front al eens vervangen en als ik het nu weer zou doen dan zou ik het er zeker inbouten. Het draagt niets bij tot de stevigheid van je carroserie en als de motor er weer eens uit moet dan kan je er 100 keer makkelijker bij.
dan weet ik bij deze eigenlijk wel genoeg.. kwestie van frontje eruit slijpen en aanpassen voor boutgaten...